Ribbon Button

14 Eylül 2013 Cumartesi

Flormar Alışverişim :)



Her hafta kendimi flormarın oje standından alamıyorum. Çünkü son zamanlarda flormar kendini çok yeniledi. Oje yelpazesi çok genişledi. Çıkardığı her seriyi almak istiyorum ve hepsini tek tek denemek istiyorum.
Şimdilik ojelerden seçtiklerim fotoğrafdaki gibi. 
Wet look, black dot, ıcy top ve klasik serisinden birkaç oje edindim. Gözümü alamadığım ve wishlist'ime eklediğim bir çok ürün daha mevcut. Ama işe bunları denemekle başlayacağım. 
Bu aldığım ojelerin detaylı incelemelerini yakında paylaşacağım. 

Merak edenler varsa flormardan aldığım ojelerin kodları şöyle :

IT01, BD01, BD04, WL03, WL02, 407 408
 Ayrıca flormarda tam oje alışverişimi tamamladığım sırada terracota allık gözüme takıldı. Üstelik indirimde olduğunu farkedince kaçırmak istemedim. 
LF02 kodlu allığa bayıldım ! Bronz ışıltılara sahip bu allığı herkese tavsiye ederim.
Son olarak fotoğrafda flormara ait olmayan iki ürün görüyorsunuz değil mi ? Bu postumun içinde yeni aldığım bu iki ojeyide anlatmak istedim. 
Goldenrose'un rıch color serisinin fırçalarını çok sevdim. Kıvamıda çok güzel. Bu iki rengi çoktan sürdüm bile. Ama fotoğraf çekip yayınlamak aklıma gelmedi. Hazırlandığım bir gün acele bir şekilde sürüp evden çıktığım için paylaşımda bulunamadım. 
Yakın bir zaman içinde merak edenler için bu iki güzel ojeyide deneyerek sizlere gösterebilirim.
Takipte kalın :)

2 yorum:

  1. Nekadar guzel renkler almissin gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şimdiden kullanmaya başladım bile :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...