Ribbon Button

6 Eylül 2013 Cuma

Düğün Makyajı



Fotoğrafda gördüğünüz bu güzel kız benim arkadaşım. Adı Bihter :)
Yaklaşık 1 aydır makyaj konusunda diyalog halindeydik ve benden ona makyaj yapmamı rica etti. Bende tabikide kıramadım ve o güzel yüzünü süsledik püsledik :) 

Bihterin kuzeninin düğünü vardı ve kolları sıvadık. 
Neler yaşamışız ve neler yapmışız okumak isterseniz haydi buyrun . . .


Öncelikle düğün günü zamanlamayı maalesef ki iyi yapamadık :( O yüzden makyaj konusunda bana kısa bir zaman düştü. Makyaj malzemelerimi kuaförde aynanın önüne hazırladığım gibi başladım işe. 

Kullandığım makyaj malzemeleri şunlar :
 Bu fotoğrafda kullandığım iki malzeme eksik. Bunlardan biri yves rocher'in fondöteni. Biri ise Revlon'un takma kirpiği. ( Fotoğrafı çekerken ikisini unutmuşum kusura bakmayın )

Makyajı nasıl mı yaptım ?

Öncelikle cildine uyumlu fondöten kullandık. (yves rocher marka )

Ardından göz bazını uyguladık ( The balm put a lid on it göz bazı) 

İlk aşama benim çok sevdiğim ve çok amaçlı kullanılan The Balm'ın Mary-Lou Manizer isimli highlighter'ı.
Bunu nasıl mı kullanıyoruz. ? Çok amaçlı dememdeki sebep şu : İster göz farı olarak ister göz çevresi aydınlatmada ister allık tonunu doğallaştırmada kullanabilirsiniz. 

İşte bu ürün :
 
Soldaki iç çekim sağdaki dış çekim fotoğrafı.

Dış çekimde ışıltılar daha çok bellli olduğu için ayrıntılı göstermek istedim. 

Nasıl mı kullandım bu ürünü?

Ben far gibi kullanarak alt tabanda aydınlık verici olarak kullandım. Göz kapağına komple parmağım ile sürdüm. 

Ardından geçelim The Balm nude isimli paletini kullanmaya.
Muhteşem palet işte bu :
 Bu palet kesinlikle herkes de bulunması gereken bir ürün bence ! 

Fotoğrafda gördüğünüz üzere kullandıklarımı numaralarla sıraladım . 
2) Sultry isimli far ile göz kapağı kıvrımına gölge yaptım.
3) Serious isimli far ile kuvruk kısmını oluşturduğum . Siyahı kullanırken dikkat etmenizi öneririm. Çünkü far toz halinde olduğu için göz altlarımıza dökülebilir. Bunu engellemek için peçete yada bant kullanabilirsiniz. 
Zaten kuyruk kısmında güzel ve net bir çizgi oluşturmanız için peçete veya bant kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Ben öyle yaptım :)
4) Sexy isimli bordo farı göz kapağının orta kısmına hafif dokunuşlarla renk geçişi yaptım. (Belli belirsiz )
5) Silly isimli simli far gerçekten çok güzel. Yine göz kapağının orta kısmına uyguladım.
6) Sassy isimli beyaz farı ise göz pınarı kısmına aydınlık vermek için geçiş yaparak kullandım. 

Bu paletle işim bitti.

Sırada Avondan aldığım supershock isimli kaleminin ''cream dream'' ucunu kullanarak yine göz pınarı kısmına ufak dokunuşlarla aydınlık verdim.
Göz altı için göz içine siyah renk kalem uyguladım. Alt kirpik dipleri için ise maybelline jel eyeliner ile keskin görüntüden uzak olacak şekilde ufak dokunuşlarla buğulu görüntü oluşturdum.

Son olarak eyeliner çektim. Düğün makyajı olduğu için suda çıkmayan eyeliner sürdüm. ( essence markasını)

Rimelimizide sürüp( maybelline rocket mascara)  revlon marka kirpiğimizide takınca göz makyajımız bitmiş oldu. 

Şimdi sıra göz çevremizde. Bunun için maybelline'in affinitone serisinin 02 natural kodlu aydınlatıcısını kullandık. Göz altına, kaş altına, kaş üstüne, burun kemiğine, alın ortasına uyguladık. Taze bir görüntü oluşmuş oldu. 

Sıra geldi allığa. Loreal'in şeftali tonundaki allığını uyguladık. 
Ardından allığın üzerine The Balm'ın çok amaçlı kullanılan aydınlatıcısından ( Mary-Lou Manizer) uyguladık.(Ayrıca göz altına ve şakaklara da aynı işlemi yaptık. Fırçada kalan biraz miktarda ürünü de burun kemiği üzerine ve alın bölgesine uyguladık.)

Son aşama dudaklar!
 Flormar'ın hangi serisi bilmiyorum ama ten rengi tonlarındaki bir ruj kullandık. Çünkü belli belirsiz dudaklar koyu göz makyajını biraz hafifleteceğinden daha fresh ve daha modern bir görüntüye sebep olacaktır. 
Arkadaşımın dudakları biraz küçük olduğu için dudak parlatıcısıyla da dolgunlaştırdık.

SON! 
Nasıl olmuş sizce ?

Benim makyaj uygulamam bittikten sonra Bihter'i kuaförün ellerine bıraktım. 
Veeeee makyaj ve saç ile en son hal işte böyleee :

Ben bu saç modelini Bihter'e önerdim ve oda beğenerek kuaförüne gösterdi. Kuaförde gerçekten çok güzel bir iş başardı . Bayıldım !

İşte benim kuğu gibi zarif arkadaşımın baştan sona hali :

Sevgiyle kalın. . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...