Ribbon Button

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Mor Renkli Tabana Nail Art uygulama


Bu çalışmam mor rengini sevenlerin dikkatini çekecek sanırım. 
Çok özenerek yapmasamda değişik buluyorum. 
Açık mor rengi bir ojeyi taban rengi olarak seçtim. 
Kodunu hatırlamıyorum. Çünkü ojemi kaybettim. 
Birçok ojenin içinde bulmak gerçekten çok zor :( 
O yüzden kusura bakmayın. Gelelim uç kısma ;

essence'in 110 modern romance isimli ojesiyle yaptım. Bu ojenin fırçası ince uçlu değil hatta flormara ve goldenrose'un fırçalarına göre daha kalın ve geniş. Oyüzden yapmak biraz zor oldu.
 Kağıt veya bant kullanmadım. 
Fırçayla üçgen oluşturdum. 
Kuruduktan sonra Flormarın nailart serisinden siyah rengini kullanarak üçgenin çevresine çerçeve çektim. Hepsi bu. Öpüldünüz :)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...