Ribbon Button

2 Ağustos 2013 Cuma

Zigzag Nail Art ve Simli Kırmızı Renkli Tırnak


Ben bu çalışmamı çok sevdim diyebilirim. Çünkü kırmızı rengi çok seviyorum. Her bayanada yakışan bir renk. Yıllardır kırmızı renginin dudakta ve tırnakta yeri ayrı ve hiçbir zaman demode olmuyor. Kırmızı tam bir dişi rengi olduğu için erkekler tarafından da dikkat çekici oluyor. 

Ben burda Flormar/48 ve Flormar/NA11 kodlu ojeleri kullandım.
Flormarın nailart serisi gerçekten süper. Özellikle altın ve gümüş simli ojelerine bayılıyorum. Yapımı çok kolay. İnce uç kullanmaya alışkın değilseniz, ilk yapışınızda çizgileriniz düzgün olmasada eliniz alışınca başarılı bir şekilde yapacağınıza eminim. Zigzag çizgisinin yamuk olmamasına dikkat edelim ve kurumaya bırakalım. İşte bukadar :)

İkinci paylaşımım simli bir çalışma. Yapılabilecek en kolay çalışmalardan. Ben çok aşırı sevmedim. Geçen sene yapmıştım bunu. Ozaman sadece bir tırnağıma simi denemek için biraz sürmüştüm. Hadi diğerlerininde ucuna süreyim diyerek resim yapar gibi eğlenmiştim :D Sonuç ortada iki rengin uyumu bir harika. Yalnız benim yaptığım gibi simi çok yoğun sürmeden hafif bir şekilde uçlara yaparsanız eminim sizinki daha güzel olacaktır. 
Kodları : Golden Rose/60 , Flormar/393

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...