Ribbon Button

17 Kasım 2013 Pazar

Sonbahar Makyajı



Sonbahar makyajı denince akla nasıl renkler gelir bilmiyorum ama benim için mürdüm, yeşil, mor, bordo tonları ve vazgeçemediğim renk olan siyah renk aklıma geliyor.

Bu sonbahar makyajımda mürdüm ve mor tonlarını ağırlıklı kullandım.  Ben bu makyajımı çok sevdim çünkü göz rengime, saçıma ve tenime uygun buluyorum.
Fotoğrafda gördüğünüz göz makyajımı yapalı 6 saat falan oldu. Biraz bozulmalar olsada hala güzel gözüküyor bence :)

Eğer bu göz makyajımı nasıl yapmışım merak ediyorsanız işte buyrun :)


 Fotoğrafda belki çok anlaşılmayabilir ama kirpiklerim dışında hiç siyah renk kullanmadım. 
Kullandığım malzemeler şu şekilde : 
 1. TheBalm Nude tude palet
2.  TheBalm Mary-Lou Manizer Highlighter 
3. TheBalm Instain Pinstripe allık
4. Nyc 920 far
5. Maybelline 315 rich plum ruj 
6. Maybelline 06 Black Pink Diamonds Gel Eyeliner




Gelelim bu güzel makyaj malzemlerini nasıl kullandığıma :)




Öncelikle ten makyajımı yaptım. Ten makyajımı çok yakında detaylı bir şekilde paylaşacağım. Bu postum göz makyajı ile ilgili olduğu için ten makyajımı anlatmadan geçmek istiyorum.

Göz makyajında alt ton benim için çok önemli. Daha çok açık renklerden koyu renklere geçiş yapmayı seviyorum. Hata payı daha az ve daha fresh bir görüntü oluşmasına sebep oluyor. Bunun için far bazı şeklinde thebalm highlighter'ı uyguladım. Ben bu ürüne bayılıyorum. Galiba her defasında dile getireceğim :)

Bu highlighter şu şekilde :


Ardından TheBalm nude tude paletinden '' selfish ve sexy '' isimli farları kullandım.

Paletin detaylı fotoğrafları şu şekilde :



Bu farların renkleri şu şekilde .


Öncelikle solda gördüğünüz toprak tonuyla gölgelendirme yaptım. Mor tonla ise eyeliner çizgisi oluşturacak şekilde göz kapağımın dış uç kısmına üçgen geçiş yaptım. Hatlarını karıştırıcı fırça yardımı ile yumuşattım.
Ardından yeni aldığım ve bu makyajda ilk defa kullandığım Nyc marka beyaz far ile göz pınarı kısmıma göz kapağımın ortasına kadar hafif dokunuşlarla aydınlık bir görüntü oluşturmaya çalıştım.

Bu far şu şekilde :

Sıra geldi yeni aldığım ve çok sevdiğim jel eyeliner'ı uygulamaya.
Bu eyeliner'ın rengi çok değişik. Şişede siyah gibi dursada siyah olmayan koyu mürdüm renginde olup içinde sim gibi ışıltılar bulunduran çok güzel bir eyeliner :)


Kuyruklu bir eyeliner uyguladıktan sonra alt kirpik diplerimin hizasında eyeliner fırçasındaki boyayı yenilemeden hafif dokunuşlarla yaptığım kuyruğu birleştirdim.
Ve son işlem rimel !
Burda paylaşmayı unuttum. Ama kullandığım rimel maybelline rockcet. Tek kelimeyle harika.

Göz makyajım işte şu şekildeydi :


Gelelim yeni aldığım ve bayılarak kullandığım iki ürüne :)

Birincisi Thebalmın Instain allığı.


Yanağımda ise şu şekilde : ( Telefon çekimi olduğu için fotoğraf çok net değil kusura bakmayın :/ )

Ve diğer sevdiğim ürün ise Maybelline'nin ruju :)


Dudağımda duruşu ise şu şekilde :

İşte bu kadar !
Beğendiniz mi ?

Sevgiler :)

4 yorum:

  1. Rujun rengini çok beğendim :) Bloğunu yeni keşfettim güzel bir keşif oldu benim için :) bana da beklerim :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Cok sade ve cok guzel olmus ozellikle eyeliner ve allik yuzune vok gitmis :)
    Ben de bloguma beklerim;
    bayanbakimli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Blogger lar buluşması :) Aynı rujdan bende de var severek kullamıyorumm Bende bloğuma beklerim http://www.modaderyasi.com/
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...