Ribbon Button

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Siyah ve Kahve Tonlarında Göz Makyajı

Bu görünüme nasıl kavuşabilirim diyorsanız eğer, aşama aşama size anlatmak isterim. Benim bu makyaj yazılarını hazırlarken en büyük sorunum ışık . O yüzden fotoğraflarım net değilse çok üzgünüm. Çok yakın bir zamanda buna da çözüm bulmayı düşünüyorum.

Kalbi kadar güzel yüzlü olan arkadaşıma yaptığım makyaja haydi başlayalım :)
Öncelikle teninize uygun bir fondöten yada makyaj bazı uygulayın. Biz önce Garnier'in BB kremini sürdük ve ardından maybelline markasının köpük fondötenini uyguladık. 

  


Göz makyajımıza geçelim : Fotoğrafları numaralandırarak size anlatmak istedim .



1)  TheBalm markasının Rockstar Palette isimli far paletinden Iron Maid-in 'i gözümüze fırça yardımıyla sürelim. Göz pınarından kuyruğa kadar olan kısma sürelim. Kaşımıza kadar gelmemesine dikkat edelim.Yukarıdaki fotoğrafa tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz. 
2) Yine bu bahsettiğim paletten Allegro isimli farı gözümüzde sanki eyeliner kuyruğu oluşturacak şekilde uç kısma hafif bir şekilde uygulayalım. Gözümüzün orta kısmına çok gelmemesine dikkat edelim. 
İkinci aşamayı bu fotoğrafla daha detaylı göstermek istedim.

3) Bu aşamada sağda gördüğünüz fotoğrafdaki paleti kullandım. Bu palet MAC markasına ait. Ama ürünün orjinal olduğunu düşünmüyorum. Bu ürünü antalyada kozmetik ürün satan birinden aldım. Kesinlikle orjinal dedi ama inanmasamda sadece merakımdan almak istedim. Renkleri çok hoş ama güvenilir bir ürün olup olmadığını bilemediğim için çok kullanmıyorum. Bu palet de daha çok metalik renkler var. 
Ben 3 numarada belirttiğim farı kullandım. Göz pınarından başlayarak gözün orta kısmına doğru çok az kıvamda olacak şekilde uyguladım. Hafif metalimsi bir görünüm kazandırdı. Ama göz kapağına aydınlık verdi.



4) Yine aynı palette 4 numara olarak gösterdiğim farı kullandım. Farın rengi siyah. Daha önceden göz kapağımızın uç kısmına hatırlıyorsak kahverengi bir far uygulamıştık. Yine siyah far ile bu kısmın üzerinden geçtim. Göz çevresi bu şekilde daha belirgin oldu. Uç kısmına farımızı yine aynı şekilde sanki eyeliner sürer gibi uygulamaya dikkat edelim. Çok keskin hatlar oluşmaması için kulak pamuğu ile yada herhangi bir orta kalınlıkta fırçayla siyah-kahve tonlarında uyguladığımız kısmı dağıtalım. Bu şekilde renkler arasında geçiş yapmış oluyoruz. Gölgelendirme işlemide diyebiliriz. Bu daha doğal bir görünüm kazanmamıza neden olur.

5) Sıra geldi eyeliner ile göz çevremize ince bir hat oluşturmaya. Bu tarz makyajlarda genelde eyeliner ile kirpik diplerimizi eyeliner ile doldurduğumuz zaman daha net bir göz makyajı kazanmamıza sebep olur. 
6) Bu aşamada eyelinerdan sonra üst kirpiklerimize rimel sürdük. Essence'in ürününü kullandım ben. Fırçası çok başarılı. Sağdaki fotoğrafa tıklayarak daha net görebilirsiniz.


7) Gözü daha büyük göstermek için gözün iç kısmına krem ve kırık beyaz rengi gibi bir tona sahip olan kalem çektim. Ve ardından yine alt kirpikleri rimel ile belirgin hale getirdim. Göz makyajımız bu şekilde bitmiş oldu.

8)  Son aşamada kaşın boşluklarını kalem ile doldurdum. Ama bu işlemi yaparken dikkat etmelisiniz. Eğer kaşınızın rengine uymayan bir kaş kalemi kullanırsanız , gerçekten kötü bir sonuç alabilirsiniz. Kaşınızın sadece boşluklarını doldurmaya ve doğal görünümünden uzaklaşmamaya özen gösteriniz.

Ben size göz makyajını anlatmak istedim. Ama makyajımızı bitirdikten sonra fotoğraf çekimlerimiz için ruj ve o tona uygun allığımızıda uyguladık.

Daha detaylı incelemeniz adına birkaç fotoğraf daha paylaşmak istedim.
Umarım beğenmişsinizdir. Elimden geldiği kadar sizinle paylaşmaya çalıştım. Işık sizleri yanıltmasın. 
Şunuda belirtmek isterim :
Eğer yanlış bir ifadem yada doğru olmayan kullanış şeklim varsa lütfen bana iletiniz. Eleştirilere ve beğenilere her zaman açığım. Herkes gibi benimde daha çok öğrenecek şeyim var. Şimdilik benim bildiklerimi size aktardım. Unutmayın kusursuz bir insan yoktur.
Öpücüklerim size gelsin sevgi ile kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...