Ribbon Button

29 Ağustos 2013 Perşembe

Avon Clearskin Black Mineral Mask


Maskenin arkasında kim vaaaaar ! 
Gizleniyorum :) Höcüüüüü 

Bir önceki yayınımda bahsettiğim gibi avondan clearskin siyah maskeden sipariş ettim .
Ürün daha yeni bugün elime ulaştı ve dayanamadım hemen kullandım. 
75 ml olan bu maskeyi kullanmak çok kolay.
Nasıl mı kullanacağız ? Şöyle :


 Bir miktar ürün elimize aldıktan sonra temiz cildimize ince tabaka olacak şekilde uyguluyoruz. 
Göz ve ağız çevresine çok yaklaşmadan yüzümüzü kaplıyoruz.
Başta elimize aldığımızda rengi siyaha kaçan koyu gri olacak ama cildimize sürdükten 2-3 dk sonra kil gibi gri renk olmaya başlayacak. Ve tabiki sertleşecek. 
Yüzümüzde 10-15 dk beklettikten sonra yıkıyoruz. Ardından nemlendirici kullanmakta yarar var.
Ve bitti. Haftada 2-3 defa kullanınız yazıyor. Denemekte fayda var :)
 
 Hiç kil maskesi yaptınız mı ? İşte aynısı.
Yapmayanlar için söyleyeyim kil maskeleri cilde çok yararlı.
Kan dolaşımını hızlandırıcı etkisi vardır ve cilt pürüzlerini gidermeye yarar. Sivilceye yada izlere iyi gelir.
Cilt tonunu düzenler.
Ben yıllardır kil maske çeşitlerini uyguluyorum ve vazgeçemiyorum.
Bazı dönemlerde yapmayı unutsamda cilt için önemli bir bakım olarak görüyorum.
Ayrıca size tavsiyem avonun önerdiği gibi haftada 2-3 kez kullanmayınız. Benim araştırmalarıma göre bu tarz maskeleri hafta 1 kez kullanmak gerekirmiş. Çünkü cildi çok gerdiğinden erken kırışıklığa neden olabilirmiş. Aman dikkat !
Herşeyin azı da çoğuda zarar . 

Gelelim Avonun siyah maskesine . . .
Daha ilk kullanımım olduğu için hakkında çok şey söyleyemem. 1-2 hafta sonra etkisini göstermeye başlayacaktır. Ve yine sizinle deneyimimi paylaşmayı düşünüyorum. Ama ilk deneyimimi anlatırsam eğer maskeyi yaptıktan sonra bir ferahlık hissettiğimi söyleyebilirim. Tabikide gözlegörülür bir etki yok ama denilenler gibi kan dolaşımımın hızlandığını hissettim. Sanırım bu maske beklentilerimi karşılayacak :)

Eğer sizde bu ürünü kullandıysanız yada almayı düşünüyorsanız yorumlarınızı beklerim.
Sevgiyle kalın. . .

4 yorum:

  1. Canım bu maskeden almayı düşünüyorum ama sende bi etkisi oldu mu memnun musun yorumlarını olumlu olumsuz bekliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu ilk yazdığın zaman okumuştum ama bir kez kullandığım için cevap veremedim. Biraz kullanıp denedikten sonra cevap vermeyi düşündüm. Ve 2 haftalık deneyimim üzerine konuşursam bu maske bana yaramadı. Yüzüm çok pürüzsüz olmasa bile sivilce problemim var bir iki tane ara ara çıkan. Ama bu maskeyle yüzümde sivilce artışı meydana geldi. Benim cildim karma:/yağlı arası bir cilt. Sende nasıl bir etki olur bilemiyorum. Ciltden cilde değişebiliyor. Ama bana sorarsan ürünü çöpe attım ;) Sevgiler . . .

      Sil
    2. ben de 3 kez kullandım bu maskeyi ve çıkardıktan sonra cildim kıpkırmızı oldu tabi bikaç dakika sonra kızarıklıklar geçti fakat bidaha kullanmadım . avonun solitions serisinin kil maskesi çok iyi geldi bana herkse de tavsiye ederim çok iyi bir ürün .

      Sil
  2. Açıkçası ben hiç memnun kalmadım, faydası olmadı inanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...