Ribbon Button

26 Ağustos 2013 Pazartesi

Gül Desenli Nail Art { Tutorial: Rose Pattern Nails }


Nasıl olmuş kızlar ?
Şirin bir çalışma oldu bence. 
Veee biraz uğraştırdı ama değdi.
Yapılışı çok kolay değil ama çok da zor değil. Sadece zamanımı çok aldı.
Haydi yapımına başlayalım.
Merak ediyor musunuz ?
Oje kodları : Daha önceden yaptığım için oje numaralarını tam hatırlamıyorum. Ama kullandığım markalar essence, flormar ve goldenrose

Yapılışı : 
(Aşağıdaki fotoğraf bana ait değildir. Alıntıdır. Detaylı anlatım için paylaşmak istedim. )

Fotoğrafdada gördüğümüz gibi öncelikle seçtiğimiz taban rengini sürüyoruz.
Sonra başka renk ojeyle biçimsiz yuvarlaklar yapıyoruz. Ne çok küçük ne de çok büyük olacak .
Ardından yine başka bir tonda ojeyle yaptığımız yuvarlağın iç kısımlarına çizgilerle hafif dalga veriyoruz.
Son olarakda yapraklarını ince çizgiler ile yapmak kalıyor.
Yine hatırlatmak istiyorum : Nailart işlemimiz bittikten sonra transparan ojeyle(sıfır renk oje) son katı uygularsak daha kalıcı daha pürüzsüz bir görünüm elde ederiz. 
İşte bu kadar.
Renklerin uyumunu belirlemek size kalmış.
Benim seçimim yukarıdaki fotoğrafdaki gibi ya sizin ?
Öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...