Ribbon Button

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Avon Siparişlerim


Heeeeey Avonun yeni ambalajları çok hoşuma gitti. 
Siyaha ağırlık vermiş ve çok şık durmuş.
Neler mi aldım ? Anlatmaya başlayayım.
Son zamanlarda avon tırnak konusunda kendini yeniledi ve o da modaya ayak uydurarak tırnak bantlarından çıkardı. Bunu duyan ben tabikide yerimde duramadım ve hemen 2 farklı çeşidinden sipariş ettim. Daha denemedim. Onun postunuda hazırlamaya başlayacağım. 
Bu sıralar yüz maskesi arıyordum ve avondaki siyah renkteki maske dikkatimi çekti. Clearskin Black Mineral Mask adındaki ürünü kullanmak için sabırsızlanıyorum :)
Her zaman bayanlar için değildir kozmetik ! Erkekleride unutmamak gerekir. Eniştem için Nemlendirici Losyon almak istedim. Umarım beğenir :)
Ve makyajın vazgeçilmez yardımcısı fırçalar. Fotoğrafda gördüğünüz o minik tüylü şey var ya o benim makyaj fırçam. Minik oluşuna bayıldım. Tam çantada taşımalık.
 Benim tüm kozmetik alışverişlerimde almadan duramdığım tek şey OJE !
Yine duramadım ve Avon'un çatlayan ojelerinden denemek istedim. Gold rengindeki ojeyi sürdüm bile! 
 Bir sonraki yayınımda size bu ojeyi daha detaylı anlatacağım.
Son olarak 2 adet Supershock eyeshadow pencil' ler kaldı. Bu kalemlerin yapısı çok hoş ve iki başlıklı oluşu kolaylık sağlıyor. Bir tanesi toprak tonlarında ( kahve-krem) bir tanesi gri tonlarda ( koyu gri- açık gri)
Ayrıca fotoğrafdaki katalog yeni.
29 AĞUSTOS-20 EYLÜL tarileri arasında.
Ben kataloğu inceledim çok güzel yeni ürünler var. Sizinde incelemenizi tavsiye ederim.
 
İşte benim aldıklarım bunlar. 
Hepsini çok yakında detaylı göstereceğim.
 
Takipte kalın ! 
Öpücükler . . .

2 yorum:

  1. Tırnak bantlarını ben çok sevdim hiç şüphesiz sen de seviceksin :) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş duruyorlar !! Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...