Ribbon Button

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Ağustos Ayı #Çantamdakiler :)

Çantamdakiler paylaşımımı ne zamandır yapmak istiyordum. Yeni fırsat bulabildim.
Ağustos ayında yanımdan ayırmadığım eşyalarım bunlar. 
Bunlar nasıl çantana girdi ağır değil mi diye soracaksanız eğer cevaplayayım:
Hayır çok ağır değil. 
Zaten makyaj malzemelerimin çoğu fotoğrafda gördüğünüz pembe makyaj çantama sığıyor. Sığmayanlar renkli nemlendiricim, büyük fırçam.
Gelelim bunların neler olduğuna.
Asla yanımdan ağırmayacağım dört eşyam var :
Telefonum, cüzdanım, anahtarım, makyajıma uygun rujum yada dudak nemlendiricim.

Bunlarsız dışarı çıkamıyorum. 
Çantam eğer büyükse şarj aletimide genelde yanımda taşırım. Son zamanlarda çantada taşımaktan hali çok kötü oldu zaten :( Yeni bir şarj aleti edinmeliyim biran önce . 
Makyaj çantama sığdırdıklarım şunlar : 
1)Maybelline rocket rimel ve yine maybeline suda çıkmayan rimel. Bu ikisini aynı anda her zaman bulundurmasamda herhangi bir tanesini çantamdan ayırmam. 
2) Essence markasının suda çıkmayan eyelinerını çok seviyorum. Günlük makyajımda hafif bir görüntü oluşturarak kulanıyorum.
3) Makyaj çantamın vazgeçilmez ürünleri rujlar. Fotoğrafda loreal markasının 2 tane rujunu görmektesiniz. Bu ay boyunca pembe ve turuncu-şeftali tonlarını çok kullandım. O yüzden bu ay loreal'in iki rujunu çantamdan ayırmadım.
4) Çeşitli renklerde kalemler. Ruh halime göre nerdeyse her renk kalemi sürebiliyorum. Bu ayki renk tercihlerim : beyaz, buz mavisi, koyu yeşil, gri
5) Maybelline göz altı aydınlatıcısı her zaman olmasada bu ay genelde makyaj çantamın içindeydi. 
6) The Balm markasının krem yapılı fondöteninide yanımdan ayıramıyorum. Yaz aylarında çok fondöten kullanmayı tercih etmesemde cilt tonumu düzgünleştirmek adına vazgeçemiyorum.
7) The Balm markasının çok amaçlı kullanılan aydınlatıcısına ise bayılıyorum. Yaz aylarında özellikle bu ürünü kullanmadan edemiyorum. Yapısı çok güzel ve hafif parlaklık veriyor. Güneşte güzel bir görüntü oluşmasına sebep oluyor. 
8) Son zamanlarda pembe tonlarda makyajlar yaptığım için The Balm markasının Down Boy isimli allığını kullanıyorum. Yine makyaj çantamda vazgeçilmez ürünlerimden bir tanesi .
9) Hep The Balm ürünlerini sayıyorum size. Evet ! Çünkü çok seviyorum. Yine makyaj çantamda bulunan çok sevdiğim kontürleme işlemi için kullandığım The Balm markasına ait Bahama Mama bronzer.
10) Tabiki alık fırçası ve aydınlatıcı işlemi için kullandığım fırçamı genelde çantamdan ayırmam.
11) Nemlendirilmeye çok ihtiyacı olan dudaklarım için Nivea dudak nemlendiricimden de vazgeçemiyorum.
12) The Balm markasının Balm Shelter isimli renkli remlendiricisinide çok kullanmasamda ara sıra çantamda bulundururum. 
13) Maybelline color tattoo krem farları ise acil makyajlar için yanımdan ayıramıyorum.

Makyaj çantama sığanlar bunlar. Sıra geldi çantamın derinliklerinde gezinenler :
Gözlük, şarj aleti, telefon, cüzdan, anahtar, birkaç bileklik, her türlü duruma karşı bulundurduğum rakı beyazı ve pembe renkli ojeler, toka, kağıt sabun, Body Shop'un saç serumu. 

İşte Ağustos ayı çantamdakiler böyle :) 
Sevgi ile kalın . . .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...