Ribbon Button

29 Ağustos 2013 Perşembe

AVON Mosaic Effects Nail Enamel


Avon alışverişimden aldığım bir başka üründe bu çatlayan oje.
Avonun çatlayan ojesini ilk defa deniyorum. Bende gold rengi çatlayan oje olmadığı için bu rengi tercih ettim.
Şişesi ve fırçası güzel. Ama yapısını bayılarak anlatamam. Biraz sıvımsı olduğu için şişeden ürünü çok almak gerekiyor. Buda tırnakta kalın bir tabakaya sebep oluyor ve kalın tabaka oluşması hoş olmuyor. 
Yinede çatlayan oje olduğu için yapısı çok sorun olmadı benim için.
 Rengi siyahın üzerinde çok güzel durdu. Altınımsı bir görüntü oluştu.

Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi ürün elime ulaştığı gibi tırnaklarıma uyguladım. Acelem olduğu için çok özenerek yapmadım. Ve üzgünüm ki tırnaklarım çok kısa :( Bir süre bakım için oje sürmemeye karar verdim ve çok kısa kestim. Oyüzden oje çok hoş durmayabilir, kusura bakmayın. Ojeyi size göstermek için sürdüm ve fotoğraf çekimlerimden hemen sonra çıkardım. 
Ben deneme amaçlı ojeyi tırnak uçlarıma uyguladım. Sadece başparmağımın tamamına uyguladım.
Sizce nasıl duruyor ?
Deneyenler var mı ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...