Ribbon Button

2 Ağustos 2013 Cuma

Lila ve Mavi tonlarında Göz Makyajı

Öncelikle bu makyajı yapmam için bana mankenlik yapan sevgili arkadaşıma çook ama çook teşekkür ediyorum. O güzel yüzüne makyajımla birkaç değişiklik yaparak daha da güzellik katmaya çalıştım. Fotoğraf çekimimizde ışık yüzünden zorlansak da elimden geldiği kadar net bir şekilde sizlere göstermeye çalıştım. 
Makyajı nasıl yaptığımı ve hangi ürünleri kullandığımı merak edenler varsa aşama aşama sizlere anlatmak isterim.



İlk aşamada yani 1 Numaradaki ten görünümünü fotoğrafda gördüğünüz gibi The Balm'ın Rockstar Palette Iron Maid-in farını kullandım. Alt tabanı  oluşturduktan sonra ikinci resimde gördüğümüz lila tonunu Avon purple haze isimli 4lü far paletinden sağladım. Hafif bir şekilde sürmelisiniz. Çok yoğun alırsanız alt taban görüntüyü oluşturduğumuz için koyu bir renk ortaya çıkması makyajımızı zorlaştırır ve demode bir görüntüye sebep olabilir. Kirpik uçlarımızdan kaşımızın altına çok inmeden biraz sürdükten sonra üçüncü aşamada kuyruk kısmını oluşturmaya geliyoruz. Yine avonun bu bahsettiğim farın mor renklisini sanki eyeliner sürer gibi gözün orta kısmından başlayarak kirpik uçlarına hafif sürerek kuyruk oluşturuyoruz. Gözümüzün orta kısımlarına çok gölge düşürmeden üstünede hafif bir çizgi oluşturacak şekilde dağıtıyoruz.
 Dördüncü aşamada The Balmın The stroke adlı koyu lacivert rengini kullandım. Bunu gözümüzün kuyruk kısmını biraz daha belirgin hale getirmek ve hafif bir buğu kazandırmak için gölgelendirme işlemi yaptım. 

Beşinci aşamada essence'in suda çıkmayan eyeliner'ını kullandım. İnce bir şekilde çektim. Çünkü arkadaşımın göz kağağının kaşıyla olan yükseliği çok olmadığı için kalın bir eyeliner çekmek onun gözünü daha küçülteceğinden ince çektim.

 Altıncı aşama(son aşama çünkü yedinci aşamada kaşları taradık sadece): Ve bu benim çok sevdiğim bölüm. Kirpikler ! :) Göz makyajına kesinlikle kirpiklerin katkısı çok büyük. Resimlerde de bunu anlıyorsunuz. Aslında takma kirpik kullanmak istedim. Yalnız bu makyajı yaptıktan sonra tekrar silip başka makyaj denemesi yapmamız gerektiği için takma kirpiğe gerek duymadık. Burda önce emily'nin ışıltılı bir mavi tonunu göz pınarının başlangıç kısmından gözün orta kısmına kadar sürdüm. Ardından siyah kalemle gözün iç kısmına sürerek belirgin hale getirdim. Ve essence'in rimel'ini sürerek kirpiklere dolgunluk kazandırdım. Unutmadan şunuda belirtmek isterim ilk aşamada kullandığım the balm'ın ten farını göz pınarından başlayarak kaş altlarınada sürerek aydınlık verdim. Evet bukadar ! Basit ve hafif bir göz makyajı. Günlük kullanımlarda gayet başarılı. Umarım beğenmişsinizdir. Benim güzel yüzlü mankenimin fotoğrafda da anlaşıldığı gibi makyaj sonunda yüzü güldü. Herkesin yüzü gülmesi dileğiyle sevgi ile kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...