Ribbon Button

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Rengarenk Tırnaklar ! { Colorful Nails Tutorial }

Rengarenk Nail Art çalışmasıyla tekrardan karşınızdayım :) Nasıl olmuş ?
Bu yazın favori renkleri arasında olan açık yeşil neon oluşuyla çok dikkat çekici. 
Bu çalışmayı eğer uygulamak isterseniz size önerim şu ki tırnaklarınız uzun olmalı. Çünkü bu desenin oluşması için görünüm açısından uzun tırnak daha tercih edilmeli. 
Oje Kodları : Essence/138(yeşil), Golden Rose/103(nar çiçeği turuncu arasında bir renk)
Golden Rose/110(simli mavi), Golden Rose/107(metalik gri) 
Flormar/NA12(siyah)
Uygulanışı:
Size özetle nasıl tarif edebilirim bilmiyorum ama elimden geldiği kadar anlatmaya çalışacağım. 
Yeşil rengimi tabana uyguladıktan sonra kurumasını bekledim.
İlk siyah ince uç ojeyle başladım ve tırnağımın yan kısmından uç kısmının ortasına doğru yay çizdim.
Bunu tırnağımın dibine doğruda uyguladım.
Bu işlemi diğer renklerle sırasıyla tekrarladım. Boşluk bırakmadan yaptım bu işlemi.
Hepsi kuruduktan sonra kalıcı olması açısından transparan(sıfır renk oje) ojemide uyguladım.
İşte bu kadar ! :)
Görsel bir şekilde anlatmak isterdim ama şimdilik paylaşımlarım yazılı olduğu için yapılış aşamalarını anlatırken zorlanıyorum. Mazur görün lütfen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...