Ribbon Button

20 Ağustos 2013 Salı

Chanel Logolu Nail Art { Chanel Nails Tutorial }

Chanel logosunu artık her yerde görmekteyiz. Bende tırnaklarıma uygulamak istedim. 
Umarım beğenmişsinizdir . 
Ayrıca belirtmek isterim ki fotoğrafdaki telefon kabınıda ben yaptım :) . 
Oje kodlarını hatırlamıyorum ama flormar markasını kullandım. Bordo beyaz ve siyah renklerde her türlü oje markasını tercih edebilirsiniz.

Yapılışı:
Yüzük parmağımızı düz beyaz renkle geri kalanları bordo rengi ile boyayalım.
Kuruma işlemi bittikten sonra siyah ince uçlu ojeyle birbirine ters geçmiş iki tane '' c'' harfi yapalım. Bu c'lerin tırnağımızı ortalamsına dikkat edelim. Bunu yapmak el becerinize kalmış.
Sonra eriyen c harfi görüntüsü vermek adına bazı yerlerden tırnak ucumuza doğru ince çizgiler çizelim. Bu çizgilerin uzunlukları farklı olmalı.
Son işlemimiz ise her zamanki gibi transparan oje(renksiz oje) sürmek.
İşte bitti. 
Elimden geldiği kadar size anlatmaya çalıştım. 
Sizde denerseniz eğer, bu deneyiminizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...