Ribbon Button

17 Ağustos 2013 Cumartesi

NYX Jumbo Lip Pencil (720/Honey Nectar)


NYX markasını son zamanlarda çok sevmeye başladım. Çok kaliteli kesinlikle tavsiye ederim. 
Bu sıralar kalem rujlar çok moda . Her markada da görmek mümkün.
Tabi makyaj denilince modaya ayak uydurmak yada ilk çıkan ürünlere saldırmak benim işim :) !
Bu markanın kalem rujlarını ilk defa denedim. Elimde tuttuğum renge aşık oldum .
Dauglas'dan aldım. İndirimi de görünce çok mutlu oldum . 
Rengi benim dudak tonuma çok yakın. Dudak rengiyle pembe arası bir ton. 
Günlük kullanımda çantamdan ayırmayacağım bir ürün oldu artık .

Fotoğrafda rujun tonunu görebilirsiniz.


Bende ise şu şekilde durdu : 
(Dudak çekimlerim de belki tam rengi belli olmayabilir. Yakın çekimde zorlanıyorum netliği bozuluyor. Kusura bakmayın :( Ama ürünü yakından görmenizi tavsiye ederim. Zaten insanların dudak rengi birbirlerinden farklı olduğu için herkes de farklı tonda duracaktır . )

Gördüğünüz üzere aşk yaşıyorum kalem rujumla :) Rengi tam benlik. 
Sizin sevdiğiniz ruj rengi nasıl?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...