Ribbon Button

2 Ağustos 2013 Cuma

Watsons Bayram İndirimi Kaçırılmaz !


Kızlaaaaar ! 
Başlıktanda anlayacağınız gibi sizlere çok güzel haberim var. İndirimi herkes sever, özelliklede büyük, yüksek fiyatlı markalarda indirime dahilse :) Evet işte bu indirim Watsons da söz konusu. Ben gittim ve birkaç birşey aldım. Sizlerle bunu paylaşmak istiyorum.
 Yukarıdaki fotoğrafda da gördüğünüz gibi 2 adet watsons'ın kendi ürünü olan duş jellerinden aldım. (sarı renkli yasemin özlü, mor renkli lavanta. Bunları ilk defa deneyeceğim. Fiyatı çok uygundu.Bir alana bir bedava olduğu için 2duş jeli 7.99tl).
Elidor'un yeniden yapılandırıcı serisinden şampuanını ve saç kremini aldım.
(İkinci üründe %50 indirim olduğundan 2 ürün yaklaşık 9tl ye denk geldi. Çok ucuz değil mi? Umarım üründen de memnun kalırım ).
Maybelline'nin jel eyelinerını da kaçırmayayım dedim
(Yine %50 indirim vardı. Sanırım 12.5 tl'di. Tek kelimeyle muhteşem bir ürün. Bendeki intense black 01 numaralı çeşidi. Yakında bu ürünü kullanarak size makyaj yapacağım. Bekleyin ve görün :) )

1adet yeni çıkmış olan tırnak bantlarından edindim. 
(Birkaç desenide mevcut 6 yada 7tl gibi bir fiyatı vardı.)
2tane yine Maybelline'nin pembe ve kahve renklerinde olan jel farlarından aldım.
( Color Tattoo 24hr isimli jel farların kodları: 35-on and on bronze ve 65-pink gold. Fiyatlarını hatırlamıyorum. Ama harika ötesi bunlar. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. )
Ve Loreal'in Wolume Million Lashes maskarasını aldım.
 (45 küsürden 22 küsüre inmiş.Kaçırmayın ;) ) 
Sağda gördüğünüz Down Under Natural's tester şampuanları ise ücretsiz olarak kasadan aldım. Sizde alışveriş yaparsanız almayı unutmayın, denemelisiniz. 

Şimdilik aldığım ürünler bunlar. Ama almak istediğim birçok şey daha var onlarıda yakın bir zamanda almayı düşünüyorum. Herkese öpücükler :* :)

Birkaç ürünü daha detaylı görebilmeniz için ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...