Ribbon Button

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Gratis Bayram İndirimi Ganimetlerim :)

Gratis her indirime girdiğinde çok seviniyorum.
 Çünkü çok sevdiğim bir marka olan TheBalm Türkiyede sadece Gratis de mevcut. 
 Her ürününü almak istiyorum. 
Bu yüzden gratis indirimini duyar duymaz sabah erkenden mağazaya gittim. 
Kimsecikler yoktu. 
Rahat rahat mağazayı turladım. 
Çoğunlukla kaldığım yer TheBalm standının önü oldu. :)
Tabikide diğer markalara haksızlık edemem. 
Ama Gratisin bu bayram indirimindeki en faydalı alışveriş benceThe balm ve Gratise özel ürünlerde yapılabilir.
 Çünkü Maybelline, Max Factor, Loreal gibi markalarda ikinci üründe %50 indirim olduğu için bana çok cazip gelmedi. 
Oyüzden tercihimi etiket üzerinden %40 ve %50 indirime sahip olan markalardan yana kullandım. 
Çok da iyi yaptım. Alışverişimden çok memnunum :) 
Bakın bakalım neler almışım ?
Aldığım ürünleri daha detaylı paylaşmak istiyorum.


Before having date(soldaki fotoğraf) : Kolajen maske. Bunu bir bloggerın sitesinde görmüştüm. İyi tavsiyeler üzerine bende denemek istedim. Nemlendirme ve yaşlanma karşıtı özelliği olan bu ürün gingko, su yosunu ve dut ekstresi ile formüle edilmiş. Denemekte fayda var. Ürünü bitirdikten sonra deneyimlerimi sizlerle tekrar payalaşacağım. 
Eklips Blender Makeup Sponge(sağdaki fotoğraf): Yurt dışında satılan ve mükemmel bir ürün olan Beauty Blender'a sahip olamadığım için Türkiyede Gratisde olan ve denemek istediğim bu makyaj süngerini de alışveriş poşetime ekledim.Bu ürün fondöten sürerken ince ucu sayesinde göz çevresine uyguladığımız işlemlerde kolaylık sağlıyor. Şimdilik ürün hakkında yorum yapamıyorum. Deneme süresinden geçmeli :) 
Kalyon tırnak sararmasını önleyici cila (soldaki fotoğraf): Okadar çok oje sürüyorum ki bakımada dikkat etmeliyim . Bunu zaten aklımdan hiç çıkarmıyorum. El bakımı benim için çok önemli. Aslında tırnak için en güzel bakım hava alması. Hava almayan tırnak sararır. Ben buna dikkat etmeye çalışıyorum. En azından oje değişimi yapacağım zaman mutlaka bu değişim arasında 2-3 gün boşluk olmasına dikkat ediyorum. 2-3 gün oje sürmediğimde tırnaklarımın kendini toparladığını farkedebiliyorum. Yine bu kalyon bakım cilasını oje sürdüğüm zamanlarda alt taban olarak uygulamak istiyorum. Yararı olabilir.
Ecotools Flat Foundation(sağdaki fotoğraf): Bu ürünün doğallığını çok seviyorum. Daha önce başka fırçasını kullandım. Fırça kılları çok güzel ve yumuşak. Bambu maddesinden yapılması da beni bu ürüne iten sebeplerden. Kesinlikle doğallık kokuyor bu ürün :D Benim bu kalınlıkta bi fırçaya ihtiyacım vardı. İndirimide yakalamışken kaçırmayayım dedim.


Snail 3D Mask (soldaki fotoğraf): Dikkatimi çeken bir yüz maskesi. Merakımdan almak istedim. En yakın zamanda uygulayacağım ve deneyimimi sizlerle paylaşacağım.

Ayak için maske, nemlendirici scrub ve bakım kremi(sağdaki fotoğraf): Ee saçımızın, tırnağımızın, yüzümüzün bakımı ne kadar önemliyse ayak bakımıda o kadar önemli benim için. Bu şirin şeylerden olumlu sonuçlar alacağımı hissediyorum. :)


TheBalm Put A Lid On it(soldaki fotoğraf): Bu muhteşem şey göz bazı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Göz makyajının kalıcılığını arttırıyor. Eğer göz bazı kullanıp ne alsam diyenlerdenseniz bu ürüne şans vermelisiniz :)

L'Action Hair Mask(sağdaki fotoğraf): Bu saç maskeleri umarım işe yarar. İlk defa kullanacağım. Biri derinlemesine nemlendirici deniz polimerleri özlü ipeksi yumuşaklık ve parlaklık veren saç maskesiymiş. Diğeri ise derinlemesine canlılık ve büyüme, vitamin B5 özlü yumuşaklık ve parlaklık veren saç maskesiymiş. Hadi bakalım göreceğiz :)
TheBalm Balm Shelter(soldaki fotoğraf): Renkli nemlendirici. Fondöten kıvamına sahip olup nemlendirici özelliği de olan süper bir ürün. Uzun zamandır almak istediğim ama indirimini yakalayamadığım için hep ertelediğim bir ürün. Bayılıyorum bu ürüne. Buda size tavsiye edebilceğim ürünler arasında. Oh be sonunda benim oldu diyebiliyorum artık !:)

TheBalm Powder Brush(sağdaki fotoğraf): Son zamanlarda makyaj fırçalarına ihtiyacım vardı. Gratisin indirimi sayesinde bu ihtiyacımı ucuz bir şekilde karşılamış oldum. Bu fırçayı çok kaliteli bir sınıfa koyamasamda iyi seviyede diyebilirim. Ama benim şuan ihyiyacımı karşılayabilecek bir fırça olduğu için alışverişim çok yerinde oldu :)

Sıra geldi aldığım en güzel parçaya. Ben aslında far kullanmayan bir insandım. Ama son birbuçuk yıldır kendimi makyaja baya kaptırdığım için farlarda benim dünyama girmeye başladı. 
Daha önceleri far kullanmamam kesinlikle bir önyargıydı. Çünkü ozamanlar far kullanmayı bilmediğimden far ile korkunç bir makyaj yapıyordum. Ardından aynaya bakınca '' eveet far kullanmamalısın'' diyordum kendime. 
Ama işin doğrusu şu ki doğru yapılmayan her makyaj bizim kötü görünmemize, hevesimizin kırılmasına neden olacağından, hiç bir makyaj malzemesine başta ön yargı ile bakmamalıyız. 
Nasıl sürülmesi gerektiğini, bizim yüzümüzde nasıl uygulamalar yapılabilineceğini denemeler sonucu iyi öğrendikten sonra, farkederiz ki kendi makyajımızı ortaya çıkarmışız . Eğer makyaja yeni başlıyorsanız, engelleri kaldırın. Yüzünüze uygun bir makyajı zamanla öğreneceğinizi unutmayın.
Çok uzatmayalım ve gelelim size aldığım ürünü göstermeye:

TheBalm Nude Tude: Bu, markanın çok sevdiğim bir far paleti. Yine son zamanlarda çok almak istiyordum ve indirime girmesini beklemiştim. Kaçırırmıyım tabikide hayır ! Gratise girdiğimde ilk aldığım ürün bu palet oldu. Palette daha çok toprak tonları var. Yakın bir zamanda bu far paletini kullanarak size makyaj denemeside yapacağım.Takipte kalın :)

Benim Gratisden aldıklarım bunlar. Bu indirimden faydalananlar varsa eğer , aldığınız ürünleri benimle paylaşırsanız çok sevinirim . Bol alışverişli günler dilerim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...