Ribbon Button

16 Ekim 2013 Çarşamba

Garnier Makyaj Temizleme Mendili


 


Bu mendilleri bayram indiriminden yararlanırken watsons kasasında keşfettim. 30tl üzeri alışverişlerde 12tl'den 5tl'ye fırsatı görünce denemek istedim.
 
Sonuç benim açımdan mükemmel !
Şuana dek hiç makyaj temizleme mendili kullanmamıştım . Oyüzden diğer mendillerle kıyaslama yapamam.
 
Bu ne işe yarar : Suda çıkmayan makyajı bile çıkarır. Hem göz hem ten makyajı. Sonuç : Çooook olumlu ! :) Kesinlikle çok iyi makyajımı çıkardı. Tahriş söz konusu değil. Ertesi günlerde yan etki, sivilce artışı gibi şeyler yaşamadım. Aksine cildimdeki makyajı beslerken nem kazandırdı, yumuşacık yaptı.


Ambalajında normal ve karma ciltler için yazıyor. Benim cildim karma sınıfına giriyor.
 
Makyajımı çıkardıktan sonra mendil üzerindeki kalıntıları size göstermek istedim :


 
Yüzümü temizlerken şu şekilde işlem uyguladım :
 
Öncelikle bu mendil ile kaba gözüken tüm makyajı temizledim. Kesinlikle herşeyi yok etti. Ama şu bir gerçekki bizim göremediğimiz makyaj kalıntıları cilt gözeneklerimizde mevcut. Bunu herhangi bir temizleyici kullanarak su yoluyla yok edebiliriz. Yani tek başına bu mendil tamamiyle herşeyi yok edemez. Ama sonuçta tek başınada su çıkaramaz makyajı. 2 aşamada cildinizdeki makyajı çok iyi bir şekilde çıkaracağınızı düşünüyorum.
 
Ben bu ürünü tavsiye ediyorum. Yalnız her cilt farklı olacağı için bende ki gibi olumlu sonuçlar alırmısınız bilemiyorum. O yüzden deneyip denememek size kalmış :)
 
Öpüldünüz :)


2 yorum:

  1. Oh oh nasıl da çıkarmış :) denenmeli

    YanıtlaSil
  2. Bioder in makyaj temizleme mendillerini denediniz mi? aynı zamanda kırışıklşık karşıtı. Ben denedim ve süper

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...