Ribbon Button

18 Ekim 2013 Cuma

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada


 
 
 
 
Garnier'in bu ürününü reklamın büyüsüne kapılarak gratisten bayram indirimi sayesinde %50 indirim ile aldım.
Yaklaşık bir hafta kullandım.
Tabi 1 haftada ne kadar etki edebilirim diyebilirsiniz. Ama ben 1 haftada üründen olumlu sonuçlar almaya başladım.
Gelelim bu etkilere :

Üzerinde yazdığı gibi yağlanma ve pürüzlere karşı ! Benim cildim karma cilt yapısında. Oyüzden '' T bölgem'' yağlanmakta. Fazla yağlanma bildiğiniz üzere cilt de sivilcelenmeye neden olabiliyor.
Benim cilt ürünlerinde aradığım özellik yağ dengesi. Kısacası cildimin yağ dengesini koruduğunu düşünüyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra cildim ne çok kuru ne de çok yağlıydı. Hafif nemli ve yumuşak hissettim cildimi.
Gelelim bir diğer bendeki etkiye ;
Birkaç sivilce problemi yaşamaktayım. Tabi büyütülecek bir sivilce problemim yok. Geçici dönemsel ara da sırada çıkan sivilceler bunlar :)
Ama şunu farkettim ki sivilcelerimde azalma oldu.
3ü 1Arada bir ürün oluşu çok dikkatimi çekti. Bunu da açıklamamı isterseniz eğer, temizleme, maske ve peeling olarak kullanabiliyoruz bu ürünü. Ben daha çok temizlemek ve peeling için kullanıyorum. Haftada bir kez de maske için bekleterek kullanıyorum :)
 

(Yukarıdaki fotoğrafda gördüğünüz üzere ben maske olarak kullandım. )
Yapısı kokusu çok hoş.
 
 
 
 
DİKKAT !
Ben bunları dedim diye sizde de aynı etkiler olacak değil. Her cilt farklı reaksiyon gösterir. Lütfen bendeki etkileri kendinizde de ümit ederek almayınız. Sadece deneyip görmenizi tavsiye ederim. Sonuçta cildimiz çok önemli ve ürün deneme konusunda çok riskli .
 
Benim garnier deneyimim bu şekilde oldu :)
Ya sizin ?
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...