Ribbon Button

15 Ekim 2013 Salı

Gratis ve Watsons Bayram İndiriminden Aldıklarım !



Kızlaaaar !
 Daha önceki bayram indirimi alışverişimi okumayan kaldıysa öncelikle buyrun :
 
Gratis için ; tık tık
Watsons için ; tık tık
 
 Eveeeet eski alışverişimide gördüyseniz gelelim bu bayram indiriminde neler almışım :)
 
 
 

 
Fotoğrafda gördüğünüz üzere benim bayram şekerlerim bunlar . Kendimi bu alışverişten zor kurtardım desem yeridir. Neler mi aldım ?
 
Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Fotoğrafdaki beyaz saksıyı ikeadan kozmetik malzemelerim için aldım. Aslında fırçalarım için düşünsemde ebatı biraz büyük geldi. Bende daha farklı değerlendirmeyi düşünüyorum. Ama şimdilik aldıklarımı bu şirin saksının içine koyarak size göstermek istedim.
Tabi şu bir gerçek aldıklarım bunlarla sınırlı değil. Saksının içine daha sığamayanlar var !
 
Haydi bakalım ozaman neler almışım :
 


 
Saksımın içinden çıkanlar üstteki fotoğraftaki gibi. Gratis yada Watsons diye ayırmıyorum aldıklarımı. Eğer ayırmaya kalksam size yayınlarken eminim zorlanırdım. Çünkü ben bile neyi nerden aldığımı çok iyi hatırlamıyorum. O gün elimde kozmetik poşetlerle indirim çılgınlığını yaşıyordum :)
 
Saksıma sığmayan ürünlerde şunlar :
 
 
İşte aldıklarımın toplu görünüşü :
 
 
 
Neler Aldım :
1.Golden rose terracota allık
2.TheBalm Instain allıklar (Pinstripe ve Houndstooth isimli)
3.Diş fırçası kabı
4.Garnier 3ü 1 arada
5. Garnier makyaj temizleme mendilleri
6. Benri disk pamuk
7. Essence 2 tane oje
8. Maybelline Rocket rimel ( stokladım bayılıyorum bu rimele )
9. Rebul Mandalinalı kolonya ( Tek kelimeyle müthiş ! )
10. Rimmel kapatıcı
11. Rimmel Kate Moss serisi 2 adet ruj (109-19)
12. Maybelline color tattoo jel far 2 adet (20 ve 50 numaralı)
13. TheBalm marka 2 adet farklı özellikte makyaj fırçası
14. GoldenRose waterprof lipliner (57)
15. Loreal ruj (630 velvet beige kodlu mükemmel bir ruj )
16. Golden Rose vücut simi (gold)
17. Maybelline jel eyeliner ( 06 black pink diamonds )
18. TheBalm Betty-Lou Manizer ( altın renkli aydınlatıcı)
19. Şelale marka aseton ( essence 2 oje kampanyası promosyonu )
 
 
Siz neler kaptınız bu büyük indirimden ! :)
 


2 yorum:

  1. Güle güle kullaaaan !! Harka ürünler seçmişsin. Bana da beklerim sevgilerimle... :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hemen bende baktım bloğuna ve takipteyim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...