Ribbon Button

14 Ekim 2013 Pazartesi

Ojeli Makyaj Kimdir ?





Merhaba !
 
Evet bu fotoğraftaki kız benim :)
Kendimi birazcık size ifade etmem gerekirse ;
İşte buyrun

Fotoğrafda gördüğünüz üzere Seda ÇALIK isimli 20 yaşında bir Türk kızıyım :)
 
Bu yazıyı yazmak benim için çok heyecanlı !
Çünkü kendimi doğru ifade edebilmek en önemli prensibim. Başlarda gizli kalmayı planlasam da sonradan düşündüm ki makyaj üzerine blog sahibi olarak nasıl gizli kalınabilir ki !
Makyaj çalışmalarımı kendimde deneyerek sizlerle paylaşacağımdan gizli kalmak oldukça zor :)
 
Bu Seda ne yapar ne eder nerelidir gibi soruları merak edenler varsa buyrun :)
 
Öncelikle Eskişehirli olduğumu belirterek başlayayım. Şuan üniversite 2. sınıf olup Süleyman Demirel Üniversitesinde okumaktayım . Bölümüm Makine Mühendisliği.
Şimdiden şaşırmış ifadeleri hissetmekteyim.
Makinede kız mı olur ? Neden makine ? Makine ve Makyaj&Kozmetik&Oje ?
Bu soruları çooooook duydum desem :)
Çok detaya inmeden cevaplarsam eğer ;
 
Lafım meclisten dışarı olsada çevremde önyargılı çok fazla tanıdık tanımadık insan var. Makinede , inşaatta bu gibi mesleklerde kızların çalışamayacağı kanaatini getiren insanlara seslenmek istiyorum! Bizlerinde beyni var :D Sonuçta makine mühendisi olarak fiziksel bir aktivite yapmayacağımıza göre. . .
Tabi dezavantajları olmuyor değil. Genelde bu sektör erkek ! Ama yemeyecekler ya ! Onlarda insan eş dost . .
Makine Mühendisliğini hem iş sektörü açısından hemde otomotiv sektörüyle ilgilenmek istediğimden seçtim.Tabi en başından çoook isteyerek seçmedim. Ama bu kötü sınav sisteminde puanıma yakın en uygun bu olduğu için mühendisliğe aday oldum :)
Bu konuda son ifade etmek istediğim şey de şu : Burdan tüm makine mühendisliği okuyan erkeklere seslenmek istiyorum ! Bıyık mevzusu sizce hala geçerli mi :D
Şaka bir yana bizim okulda makine mühendisliği okuyan fıstık gibi kızlar var:) Başka okulları bilemesemde bu önyargıyı artık kaldırmanın zamanı geldi :)
Mühendislere sevgiler !
 
Gelelim diğer beni ifade eden cümlelere :
Küçüklüğümden beri moda, makyaj, güzellik adına herşeye merak salmış biriyim. Bir sıralar moda alanına da yönelsemde şimdilik hobi olarak rafa kaldırdım. Bakarsınız belki ilerde bu işide üstlenirim :)
Makyaj ve güzellik alanındaki şeyler ise yaşamımda her yerde. Sonuçta ben bir kızım . Bizim için bakım çok önemli . Ne demişler çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır diye. Çok doğru !
Doğru bakım doğru kıyafetle çirkin dediğiniz insan bile dünyanın en güzeli olabilir.
Bense bu alana kendimi bayaaaaaa kaptırmış gidiyorum. Makyaj yapmak benim için resim yapmakla eş değer. Kesinlikle sanat işi! El beceriside gerek. Ama herkesin bu beceriyi kazanarak yapabileceği olanak bir şey.
Oje ! İşte ojelerimle aşk yaşayan ve piskopat gibi oje alışverişi yapan birisi olduğumu utanarak belirtmek istiyorum. Lüzumsuz alışveriş yaptığımda üzülsemde artık oje koleksiyonu yaptığımı herkes biliyor :)
Oje sayım 300 e yakın oldu diyebilirim :)
 
Güzellik, oje , makyaj adına çok konuşacağımız için konuyu tekrar kendi hayatıma çekiyorum .
 
Sosyal hayattan bahsedersek : sporun içinde fazlasıyla olan (12yıllık voleybol geçmişi) , halen fitness ve pilates ile uğraşan, müziksiz bir hayat düşünemeyen, set-up kullanmayı hayatının bir parçası olan dj'den öğrenen <3 p=""> ailesini çok seven, ablası olan,  türk kahvesi tiryakisi olan, köpek delisi , keman eğitimi alan, beyaz siyah pembe kırmızı renkleri çok seven ayakkabı aşığı, 1 yıla kadar penti marka çorap koleksiyonu yapan, inatçı, ruj-lipstick-lipgoss gibi herhangi birini sürmeden dışarı çıkamayan, kitap kurdu,  gezmeyi ve araştırmayı çok seven, sinema düşkünü, resim yapmayı çok seven ( 3-4 tane tualim var ), simli ışıltılı şeylere hayran, uykucu, zor hazırlanan, denize bayılan, sıcağı çok seven, telefonunu elinden düşüremeyen genç bir kızım işte !  
 
Sizin için uzun bir anlatım mı oldu yoksa kısa mı bilemiyorum.
 
Şimdilik kendimden bahsedebileceklerim bunlar.
Sorularınız olursa cevaplamak isterim.
Sevgiyle kalın güzellikler :)

Son olarak sevincimi sizinle paylaşmak istiyorum.
Ojeli Makyaj adı altında facebook sayfamı açmış bulunmaktayım . Beğenilerinizi dört gözle bekleyeceğim :) Şimdiden beğeni sayım artmış bulunmakta .
Herkese çok teşekkür ederim :)

 
 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...