Ribbon Button

31 Ağustos 2013 Cumartesi

Saçlarımdaki Değişiklik ! :)



İşte bu yüzü gözükmeyen kız benim :)

Saçlarımı uzun zamandır boyatmak istiyordum. Ama bir türlü cesaret edemediğimden hep erteledim. Cesaret edemememin nedeni doğallıktan uzaklaşmamak ve saçlarımı yıpratmamayı istememdi. Ama sonradan bu fikirden vazgeçtim. Zaten saçım maşadan fönden dış etkenlerden zarar görüyor dedim kendime. Önemli olan bu etkenleri azaltmak ve bakım yapmak. Ve boya işlemini de tenime uygun doğal bir şekilde olmasına dikkat ettim. Boyanın zararlı etkilerini herkes biliyor. Ama her boyanın açıcılık özelliği yada içerikleri farklı olduğu için zarar verme etkileride farklı. Bende Loreal markası kullanıldı. Ama kesinlikle özel açma işlemi olmadı. (oryel gibi) .Oryel denilen saç açıcılarından uzak durmanızı tavsiye ederim. Saçı koparma aşamasına kadar getirebilen bir madde bu. Oyüzden ben sadece boya işlemi ile saç rengimi değiştirmek istedim. 


İlk aşama düz boya oldu.
İkinci aşama ışıltı kazandırmak oldu.
Üçüncü aşama renkleri dengelemek için cila oldu.
Son aşama da tabikide saç bakımı.
 
Aslında istediğim bu ton değildi.
Ama çok şanslıyımki istediğim rengi yapamayan kuaförüme rağmen bu tonun bana yakıştığını düşünüyorum. 
Saçını boyatanlar bilir genelde herkesin ilk boyattığında saçı istediği gibi olmayabilir. Bunu bende öğrenmiş oldum. 
Açıkça söylemek gerekirse içten içe sinir krizleri geçirdim kuaförde :) Ama yinede pozitif olmaya çalıştım. 
-Kuaför istediğim tonu yapamadı. EVET
-Saatlerim kuaförde geçti. EVET 
-En büyük destekçim yanımda olan ablam oldu. EVET
- İstediğim renk olmamasına rağmen yüzümü asmadım. EVET
- Yeni saçlarıma gözüm zor alışıyor. EVET

Herşeye rağmen mutluyum. EVET.
Güzel mi oldu . EVET 
Pişman değilim :) Etrafımdakiler çok beğendi. Sadece saç rengimin oturması için zamana ihtiyacım var. 
Bu arada saçlarımı biraz kestirmemin gerektiğini farkındayım. Uçları kırıldı. Boya işlemini beklediğim için kestirmedim. Yakın bir zamanda kırıklarımada son vereceğim. 
Gelsin bakımlı ve sağlıklı saçlar :)

İşte benim ilk saç boyatmam böyle oldu. Fotoğrafda ''bofere-after(önce-sonra)'' olarak belirttim. 
Doğal saçım koyu kumraldı. Şimdi açık kumral oldum. 
Hala saç tonumda ne kullanıldı anlamış değilim. Koyu soğan kabuğu renginde gibi geliyor bana. Çünkü güneşte turuncumsu gibi bir renk gözüküyor.
Her neyse çok uzatmak istemiyorum.

Nasıl olmuş sizce ?
Beğendiniz mi :)

3 yorum:

  1. iyi ki cesaret edip yaptırmışsın muhteşem olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi :) Çooooooooook teşekkür ederim canım benimn şuan çok mutlu oldum !

      Sil
  2. ama bu gerçeği değiştirmio =))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...