Ribbon Button

3 Eylül 2013 Salı

Puantiye Ve Fiyonk Desenli Nail Art


Pastel renk sevenlerin dikkatine! 
Bu şirin tırnaklara bence bayılacaksınız. Ben çok sevdim hiç çıkarasım gelmedi. Ama birkaçgün kulladıktan sonra mecburiyetten çıkardım:(
Sizce nasıl olmuş ?
Bu çalışma beni baya uğraştırdı ama sonuç olarak değdi !
Yapım aşamasını anlatmamı isterseniz işte buyrun . .

Oje Kodları : Pastel/93(mint yeşili), Pastel(Pembe renkli ama kodu silinmiş), Flormar/NA01(beyaz), Flormar/NA12(siyah)

Yapılışı:
Önce pembe renk ojemizi yüzük parmağımız hariç her tırnağımıza sürüyoruz. Yüzük parmağını ise yeşile kaçan maviden sürüyoruz. (Aman dikkat bu mavi tondaki ojeyi çıkardıktan sonra boyası tırnağıma geçti çok üzüldüm :( Siz bu rengi uygulamadan önce bakım cilalarından sürün ki tırnağınız boyanmasın )

Kuruma işlemi bittikten sonra yüzük parmağına, aynı pembe ojeyle tırnağımızın orta kısmına fiyonk oluşturmak için çapraz üçgenler oluşturuyoruz ve içini dolduruyoruz.
Bununda kuruması bittikten sonra bu birbirine ters yaptığımız üçgenlerin ortasına küçük yuvarlak yapıyoruz. (düğüm şekli oluşturmak için )
Ardından siyah ile fiyongumuzun etrafını çerçeveliyoruz.
Bu işlemde bittikten sonra beyaz ile fiyongumuzun içine küçük olacak şekilde yuvarlaklar yapıyoruz.
 ( puantiyel desenli gibi )
Bundan sonra yine siyah renkle iç kısmına fiyonk kıvrımlarını ifade etmek için 3 çizgi çekiyoruz.
( Hem sağda hem solda )
Fiyongumuzun ortasına yaptığımız yuvarlağında etrafından siyahla geçtikten sonra yüzük parmağımızın işlemi bitiyor.
Geri kalan tırnaklara, çok uca gelmeyecek şekilde ve aralarında boşluklar olacak şekilde hizalı yuvarlaklarla desen veriyoruz. Aynı hizada ve aynı büyüklükte olmasına dikkat edelim.
Ben baş parmağımın farklı olmasını istedim ve komple puantiye desenli yaptım.
Tercih sizin.
İşte bu kadar.
En son aşama ise her zaman ki gibi sıfır ojeyle (transparan oje) son katı sürmek ve dayanıklığı arttırmak. 

Nasıl ? Siz de denediniz mi ?

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. sayın yönetici,örnekler çok güzel,yaratıcılığınıza sağlık,benim tırnaklarım çok güçsüz,kat kat soyuluyor,KALYON kullandım bayağı uzamışlardı ama sonra yine aynı şey oldu.Hep sürüyorum kalyonu bırakmadım.Sizin tavsiye edeceğiniz bir şey var mı?İyi çalışmalar :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...