Ribbon Button

20 Eylül 2013 Cuma

Eyeliner Sürme Tekniğim :)


Uzun bir aradan sonra bloga vakit ayırabilme fırsatı bulabildim.
Biliyorum son zamanlarda çok boşladım :( ama geçerli sebebim var.
Bildiğiniz gibi okullar açıldı. Yani en azından benimkisi açıldı.
Okul telaşı yoculuk yerleşme falan derken blogla uğraşacak hiç vakit bulamadım.
Ama artık işleri yoluna koydum ve düzenime kavuştum. 
Yoğun bir seneye adım atmış bulunmaktayım ve çoooook planım var bu sene için.
İnşallah okuyan okumayan herkes için mutlu başarılı huzurlu ve en önemlisi sağlıklı bir yıl olur.

Bu küçük dipnotuda geçtikten sonra artık esas konuya dönebiliriz. 

Son zamanlarda en çok kullanılan makyaj tekniği arasında eyeliner var bence. Özellikle günlük makyajda kızların vazgeçilmezi oldu diyebiliriz sanırım. 

Bana gelirsek evet nerdeyse hergün eyeliner sürerek makyajımı tamamlıyorum. 
Bu postumu hazırlamamın asıl sebebi etraftan eyeliner konusunda çok soru almamdan kaynaklanıyor. Kozmetik marketlerde çevreden gözlemlediğim insanlar yada yakınlarım olsun eyeliner süremiyoruz zorlanıyoruz diyorlar.
Aslında el alışkanlığı kazandıktan sonra yapabilceklerini söylesemde çoğu insan kalem kullanmak istiyor .
Ama kalem ile yapılan tekniği ben çok sevmiyorum .Çünkü kalem gün içerinde göz kapağına bulaşabiliyor ve daha çok dumanlı bir göz makyajına sebep oluyor. Buda gündüz makyajında bence çok hoş durmuyor, daha çok siyahın oluşturduğu kirli bir görüntüye sebep oluyor. O yüzden tavsiyem sıvımsı olan (tüplü) eyelinerlar. 
Bu tür eyelinerlar ile daha keskin yani daha net bir görüntüye kavuşabilirsiniz. 
Ben bu yaz aylarında essence markasının suda çıkmayan eyeliner'ını kullandım . Çoooook çoooook memnunum ve fiyatıda çok uygun. Gratisden sanırım 8.50 tl ye almıştım. Yapısı rengi herşeyi mükemmel. Ve inanırmısınız ben normalde suda çıkmayan ürünlere çok güvenmezdim. 2 yıkamada yada denizde çıkmasa bile soyulmaya başlayacağını düşünürdüm. Ama tatilde denize girerek bu ürünü denedim. Sonuç mutluluk verici oldu. Ne soyuldu ne aktı nede tamamen çıktı. (Balık gibi denizde dalıp yüzmeme rağmen)

İşte ben essence'in eyeliner'ına bayılıyorum. Eğer ürünü merak ediyorsanız daha önceki makyaj yapımımda bahsetmiştim ordan bakabilirsiniz :

 Gelelim benim aşırı dayanıklı eyelinerıma :) 


Gün boyunca göz makyajım böyleydi. Günlük göz makyajı tercihimi eyeliner hafif siyah kalem ve rimelden yana kullanıyorum. Ara sıra eyeliner kalınlığımı değiştiriyorum. Bazen çok ince bazen kalın... 

Esas konuya el atmanın zamanı geldi ! :)
Eyeliner nasıl yapılır ?
Bu soruyu şöyle cevaplayabilirim.

 
Çok fazla eyeliner çeşidi mevcut. Ama size şunu söylemeliyim benim en çok tercihim kedi tarzı olan yani fotoğrafdaki gibi olan. Diğer tarzları sevmiyorum. Gece makyajında değişik tarzlarda yapılabilir . Ama gündüz makyajında diğer tarzları uygulayanlarda var ve gündüz kullanımında doğallıktan çok uzak bir görüntüye sebep oluyor bence. 
İşte diğer eyeliner teknikleri şöyle :
Bunları dahada çok çeşitlendirebiliriz. Benim kulandığım tarz bu fotoğrafda pin up ve retro gibi. 

Eğer benim stilimi sevdiyseniz nasıl yaptığımı sizlere anlatmak isterim. 


Ben bu fotoğrafdaki gibi uyguluyorum. Önce göz pınarımın ordan başlıyorum. Ardından göz kenarımın ucuna geldiğimde alt kirpiklerimin hizasında yıkarı doğru uzatıyorum. Üst ve altı bu şekilde birleştiriyorum . Ardından iki çizginin içinde oluşan boşluğu doldurduktan sonra sonuç 4 numaralı fotoğrafdaki gibi oluyor. 
Aşağıdaki fotoğrafda aynı stlin başka yapılış şekli anlatılıyor. Bu sefer uçtan başlanarak göz pınarına doğru gidilmiş. Ben bu uygulamayı genelde ince çekmek istediğim zamanlarda yapıyorum. Çünkü hatayı en aza indirebilirsiniz bu şekilde yaparak.


Eğer ben çok anlayamadım diyorsanız youtube da çeşitli videolardanda yapılışlarına bakabilirsiniz.

İşte benim eyeliner stilim böyle. Ya sizinki nasıl ?

Ben yapamıyorum diyenlere sesleniyorum ! Eminim deneyerek sizde yapabilirsiniz. 
Eyeliner aşkı !!!!!!  <3 nbsp="" p="">
Sevgiyle kalın . . .

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    38. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Teşekkür ederim hemen bakıyorum bloguna !

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...