Ribbon Button

5 Eylül 2013 Perşembe

Flormar Glitter Nail Enamel ve Essence Nailpolish



Flormarın bu yeni serisine bayıldım.
Almayan ve denemeyen kaldı mı?
Eğer kaldıysa bence bu seriye bir göz atmalısınız. Eminim çok hoşunuza gidecek. 
Ben bu serinin çoğunu aldım ama ilk defa bir tanesini deneme fırsatı buluyorum.

Haydi nasıl olmuş daha yakından görmek isterseniz buyrun . . 


İçerisinde mor, pembe ve mavi renklerde sim gibi ufak yuvarlak cisimciklerden var. (İsmi aklıma gelmiyor :D )
Ben bu ojeyi lila renk ojeyle tamamlamak istedim ve ilk aşamam essence markalı lila renk ojeyi her tırnağıma uygulamak oldu. Essence'in bu lila tonuna bayıldım. Bence tek kelimeyle mükemmel !!!!
Ardından flormar glitter serisindeki GL09 ojeyi yüzük parmağıma sürdüm. Üstteki ve aşağıdaki fotoğraflarda idetaylı göreceksiniz. Essence'in lila renkli ojesini ise 2 kat uyguladım. 

Essence 149 Hello Marshmallow isimli lila renkli ojesini fotoğrafda görebilirsiniz :

İşte bu muhteşem iki oje :


Flormar glitter serisindeki GL09 ojeyi tek kat uyguladığımda :





 2kat uyguladığımda :

 



Sizce nasıl ? Beğendiniz mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...