Ribbon Button

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Douglas Alışverişim: NYX Aşkı !


Douglas iyi ki var !
Son zamanlarda aldığım en kalite en güzel ürünlerden birkaçı bunlar. Hepsini bayıla bayıla kullanacağımdan eminim :)
NYX markasını duydunuz mu yada duymayan kaldı mı ?
Eğer duymadıysanız, bence çok şey kaçırıyorsunuz. Ben bu markayı çok kaliteli buluyorum. Fiyatları çok ucuz olmasada indirim zamanlarında çok iyi fiyatlara bu kaliteli ürünlere sahip olabilirsiniz. 
Özellikle rujlarının dokusuna bayılıyorum. Benim gibi dolgun dudaklara sahipseniz ruj konusunda topaklanma sorunu yaşayabilirsiniz. Ve dolgun dudaklarda bu tarz şeyler daha belli olmakta. Topaklanmayı kim ister ?
Bu sorunun ortadan kalkması için rujun dokusu bizim için çok önemli. Ben su bazlı rujları daha çok tercih ediyorum. Ve parlatıcılardan uzak durmaya çalışıyorum. Zaten parlatıcı dudakları daha belirgin daha büyük gösterdiği için yeteri dolgunlukta olan dudaklarımın daha dikkat çekmesini istemiyorum. Özetle konuya dönersek NYX markasının rujları MÜKEMMEL !
 Tabi piyasada çok çok kaliteli ürünlere sahip birçok marka mevcut. Ama kozmetiğe çok yüksek mevlalar harcamadan yinede biraz parama kıyıp kaliteli ürünler almak istiyorum diyorsanız NYX ürünlerini denemelisiniz.
Aldığım ürünleri merak ediyorsanız detaylı paylaşımlarla anlatmak isterim. 


RUJLAR:

 



Bu renk tam benlik ! Kırmızı rengi dudakta kullanamıyordum. Ama bu turuncuya kaçan kırmızı tonlarını kendime çok yakıştırıyorum. Herkese yakışan kırmızı ruj tonu kesinlikle farklıdır. Teninize ve dudak hattınıza göre uyumlu olan elbet kırmızı ton mevcuttur. O yüzden kırmızı oje konusunda endişeye kapılıp üzülmeyin :)
Deneyin Deneyin Deneyin ! 
Fotoğrafda da gördüğünüz gibi rujun kodu NYX /103


İŞTEEEE BUU !
Benim her gün her yerde rahatlıkla kullanabileceğim ruj tonum bu . Çünkü dudak rengime çok yakın. Doğal bir görüntü oluşturuyor. Artık çantamdan ayırmayacağım ! 
Rujun kodu : NYX/196

Pembenin en şirin tonlarından olsa gerek :)
Pembeyi benim gibi çooooooook seviyorsanız ve birazda dikkat çeken pembelerdeyse gözünüz bu ürünü denmelisiniz ! 
Yine hem günlük hem de gece makyajında kullanılabilir. Ama lütfen bu tarz kendini belli eden tonları gündüz kullanırken göz makyajınızı ve allık tonunuzu abartmayınız. Bu hataları etrafda çok görüyorum. Ve bu insanların ruh halini çok merak ediyorum . Gerçekten çok korkunç görüntü oluşuyor.
Unutmayın! Önemli olan ''bakın ben makyaj yaptım nasıl da belli'' değil '' ben makyaj yaptım ama ne kadar doğal belli bile olmuyor '' olmalı . Makyajlada bakımlı olarak doğal görüntüye kavuşabiliriz. Sadece küçük detaylara dikkat etmeliyiz. 
Rujun kodu : NYX/177

Aşağıdaki fotoğrafda tenimde rujların tonlarını göstermek istedim.

Jumbo Eye Pencil:
Gold rengine sahip bu kalemle göz makyajı yapmak için sabırsızlanıyorum. Gold rengi kendinize yakıştırıyorsanız  bu tonu kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca kullanımı da çok kolay . Dokusunun hafif kremsi oluşu kaygan ve daha kolay sürülüşe neden olması çok iyi bir özellik. Ayrıca bu şişman kalemleri far olarak kullanabiliriz. Daha çok göz üstünde kullanmayı tercih ediyorum . Ama buğulu göz makyajlarında kirpik diplerine uygulanarak keskin görüntüden uzak durmamıza yardımcı olacaktır.
Kodu : 621A/Pure Gold

Aşağıdaki fotoğrafda bilek kısmımda tonunu göstermek istedim .



  
Eye Shadow ( Far ):


Gold renge devam :) Hafif kahvemsi tonda simli bir far. Dokusu süper. Kalıcılığı hakkında daha yorum yapamıyorum. Ama bu markanın ürünlerine çok güveniyorum. Makyaj konusundada iyi performans alacağımı düşünüyorum. Bu ürünlerle yakında makyaj yapıp deneyimimi sizinle paylaşacağım. Takipte kalın derim :)
Kodu :NYX/08 Gold Pearl Eye Shadow

Detaylı paylaşımlar :





Aldıklarım işte bunlar. 
Eğer sizde bu ürünleri kullanıyorsanız ya da denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum. 
Sevgiyle kalın . . .

2 yorum:

  1. nerden aldın ürünleri canım ben kendi sitesinden sipariş etmeye çalıştım ama olmadı:(

    YanıtlaSil
  2. NYX ürünlerini www.kozmolife.com sitesinde bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...