Ribbon Button

19 Ağustos 2013 Pazartesi

Nelerden Memnun Kaldım yada Kalmadım ? {Kullanıp Bitirdiğim Ürünler #1}


Kullanıp bitirdiğim ürünler temalı konumu sizinle ilk kez paylaşıyorum .
Bu bölümü oluşturmamın sebebi beni takip edenlere tavsiyeler vermek ürünler hakkında deneyimlerimi paylaşmak. 
Bu tarz yazıları ben blog açmadan önce de takipteydim. En azından herhangi bir ürün hakkında şüphem varsa ya da bilgi edinmek istiyorsam bloggerların yazılarını inceliyordum. Bu yüzden bu tarz yazıları bende yazmak istedim. Çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Çünkü başta ben olmak üzere herkesin ürün almadan önce kullananların fikirlerini almak ister. Paramızın boşa gitmesini istemeyiz dimi ?
Bu yüzden bu paylaşımlarımı seveceğinizi düşünüyorum.
Haydi başlayalım . . .
Fotoğrafda gördüğünüz üzere çeşitli markaların ürünlerini kullandım. Aralarında sevdiklerim olup tekrar almak istediklerim de oldu bir daha almam dediklerimde. 
Sırayla incelersek :
(Boyutlarını anlayabilmeniz için ürünleri elimde tutarak çekim yapmak istedim.)
 1) Yves Rocher Shower Cream: Organik duş jeli. Ebegümeci çiçeği özlü. Bu ürün yaptığım alışveriş de hediye olarak verildi. Açıkcası bu ürünü bitirmedim. Hatta kullanmadım bile diyebilirim. Çünkü kokusunu sevmedim. Benim için duş jeli kokusu çok önemli ve kokunun kalıcılığıda. Bu yüzden 1 yada 2 kez kullandım. Tam hatırlamıyorum. Aslında kokusu organik oluşundan kaynaklanabilir. Ama çok da köpürmediği için sevemedim. Pek bana göre bir ürün değil. Bu ürünü kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. Elbet sevende vardır, sevmeyende.
2)Dove Original Deodorant: Bu deodorantın kokusu çok kalıcı. Son spreye kadar kullandım :) Artık çöpün yolunu tuttu :( İçeriğindeki maddelerin zararı yada yararı konusunda size bilgi veremem. Çünkü bu konu hakkında henüz bilgiye sahip değilim. Ama deodorant da koku kalıcılığına ve terlemeyi azaltma gibi etkenlere dikkat ediyorsanız bu ürün tam size göre. Zaten Dove klasikleşmiş marka. 
3)Dove Go Fresh Revive: Bu duş jeline ben BA-YIL-DIM :) Kokusu muhteşem. Nar ve limon çiçeği özlü olan bu duş jeli cildimi çok güzel nemlendirdi ve tazeledi. Şuan başka bir duş jelini kullanmaya başlasamda tercih edebileceğim duş jelleri arasına girmiş bulunmakta.
4)Parmex Aseton: Ah bu asetondan ne kadar bitirdim bu zamana kadar kim bilir ! Benim içinde asetonda klasikleşmiş bir marka. Hanımeli olan kokusu çok hoş. Besleyici özelliği yazıyor ama ben çok inanmıyorum. Elbet içeriğindeki kimyasaldan dolayı zararı vardır. Önemli olan tırnağımızın hava alması.
5) Maybelline 2si 1 arada Göz Makyaj Temizleme Losyonu: Vazgeçilmez göz makyaj temizleme ürünüm. Şu ana kadar 6 yada 7 tane bitirmişimdir. Suda çıkmayan makyajları da çıkarma özelliğine sahip. Hassas gözlere uygun bir ürün olduğu söyleniyor. Benim açımdan doğru . Çünkü ne yanma var ne de bir zararı söz konusu. Bu ürün dışında birçok markanın göz makyaj temizleme losyonlarını kullandım. Ama aynı etkiyi göremedim. Kiminde gözümde yanma hissi oluştu.( Buna kötü bir durum diyorlar. Yanma hissi duyarsanız o ürünü asla kullanmayınız ! ) Kiminde ise makyajımı çok iyi bir şekilde çıkaramadığından bastırdığım için tahriş söz konusu oldu. Ben bu ürünü sizlere tavsiye ediyorum . Ama her insanda ürünler farklı etkiler yaratabilir. O yüzden eğer sizde yanma yada başka etkiler oluşursa mesuliyet kabul edemem. O yüzden tercih size kalmış :)
6)Avon Foot Works: Bu ayak bakım kremini ben çok sevdim. Kokusu şeker mi şeker ! Kremi yiyesim geliyor :) Ayaklarımıda çok yumuşattı. Son damlasına kadar kullandım. Yine tavsiye ederim.
7) HC Hair Care Shampoo : İnternetten aldım bu şampuanı. Belki sitelerde denk gelmiştir yada ismini duymuşsunuzdur: ''21 günde mükemmel saçlar'' diye. Bu ürünü alırsanız eğer çok ümitlenmemenizi öneririm. Çünkü dedikleri gibi 21 günde mükemmel saçlar olmadı. Üründen memnun kaldım mı ? : Evet kaldım. Ama muhteşem diyemem. Gözle görülür etkileri yok. Hızlı saç uzamayı vaad ettikleri için üründen de beklentim hızlı uzatmasıydı. İşte bu söz konusu olmadı. Belki normal hızını arttırmıştır. Ama gözle görülür bir etkisi yoktu. Bu ürünü bir kez aldım. Yine sipariş etmeyi düşünüyorum. Her ne kadar hızlı uzatmasada şampuanın içeriği beni çok etkiliyor. İçeriğinde Sodium Laureth Sulphate, Sodium Lauryl Sulphate, Paraben ve Formaldehit içermez yazıyor. Bunlar çok önemli. Bu maddeler hakkında detaylı bilgilere sahip olmasamda internetten araştırdıklarıma göre çok zararlı maddeler. Sodium Laureth Sulphate maddesini çoğu market şampuanlarında görmekteyim. Bu çok üzücü :/ Çünkü çoğumuz markette satılan şampuanlardan almaktayız. Reklamlarda çıkan markalar olsun her yerde market şampuanları mevcut. Genelde bu maddeleri içeriğinde barındırmayan şampuanlar eczanelerde satılmakta. Yada internette. Ben bu ürüne güveniyorum. Saçıma zararı olmadı. Aksine besledi, dökülmeyi azalttı. Tek gerçekleşmeyen hızlı uzama oldu. Ve bunun olmaması normal. Çünkü saç ve cilt gibi problemlerin en önemli faktörü beslenme, stres vb. şeyler. Sağlıklı beslenmek çok önemli. Emin olun sağlıklı beslenmeye ve bol su içmeye dikkat etmeye başladığınız da saçınız ve cildiniz güzelleşecek. Ben bunu yeni yaşamaya başladım. Kırmızı et tüketmiyordum. İlaç niyetine artık yiyorum :) Farkettim ki saçlarım gürleşti. Kesinlikle yalan değil. Sizde sağlıklı olan her şeyi yiyin ve güzelleştiğinizi görün ! 
8) Vaseline Cocoa Butter : Kakaolu ürünlere bayılıyorsanız benim gibi bu ürüne de bayılacaksınız . Vaseline markası nemlendirme özelliği konusunda bence çok iyi. Ben kakolusunu bitirdim ve kokusuna bayıldım. Üçüncü ürünüde bitirmiş bulunmaktayım. Yine bu ürünü size tavsiye ediyorum.
9) Avon Naturals Shampoo: Bu şampuanı denemek üzere aldım ve bir daha almamaya karar verdim. Anladığınız üzere beğenmedim. Saçlarım kuru yapıya sahip ve bu ürünü kullanmayla beraber daha çok kurudu. Annemle beraber kullandık bu ürünü. Onun saçı normal yapıda. Aynı şekilde oda memnun kalmadı. Saç dökülmesinde artış yaşadık. Şişenin dibini görmeden kullanmayı bıraktık.

Şimdilik kullanıp bitirdiğim yada bitirmeden çöpü boylayan ürünlerim bunlar.
 Ürünler hakkında yardımcı olabildiysem ne mutlu bana !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...