Ribbon Button

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Kalp Desenli Tırnaklar ( Tutorial : Heart Pattern Nails )

Kalp kalp kalp :) 
Bu sıralar çok sevgi doluyum. Ve tabikide tırnaklarıma yansıtmadan duramıyorum.
Beğendiniz mi ?
Bu çalışmamı sevdiyseniz eğer hemen yapılış aşamalarını fotoğraflarla anlatmak istiyorum .


Oje kodları: Flormar/404(kırmızı) , Flormar/310 (beyaz), Flormar/LS03(kirli buz mavisi), Golden Rose/105(ince uç kırmızı)


Yapılışı:

(fotoğrafların üzerine tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz)
 
1. Yüzük parmağımıza Flormar/LS03 geri kalan tırnaklarımıza ise Flormar/404 kodlu ojeleri sürelim.
2. Kuruma işlemi bittikten sonra sıra geldi yüzük parmağımızdaki deseni oluşturmaya. Aslıında ben bant kullanmadan çizgiler yapabiliyorum. Ama yeni başlayanlara yardımcı olması açısından görünmez bant yardımıyla çizgilerimi oluşturdum. Uygulamaya geri dönersek eğer , ilk yapmamız gereken beyaz çizgi yapacağımız kısmı boş bırakarak geri kalan iki bölümü bu görünmez bant ile sarmak.

3. Bu aşama çok eğlenceli :) Şimdi ikinci aşamada yaptığımız bantların arasında kalan kısma beyaz oje süreceğiz. Neden eğlenceli dedim. Çünkü normal de eminim ki çoğu kız oje sürerken bulaştırmamak için tırnak etlerinin olduğu kısma çok dikkat eder. Ama bizim şuan bantımız olduğu için bantın olduğu her yeri boyayabilirsiniz:) Tabi bu dediğim eğlence amaçlı ! Pratik olarak o boş kısma beyaz ojemizi sürelim ve kurumasını bekleyelim.
4. Kuruma işlemi bittikten sonra bantları nazikçe çıkaralım. Ve ta ta tammmm ! Kalın bir çizgimiz oluştu. Sırada tırnağımızın ucunada aynı işlemi yapmak. Ben bant kullanmadan kalın bi french yaptım. Aynı işlemi bant kullanarak da yapabilirsiniz.
5. Kuruduktan sonra sıra geldi kalp desenini oluşturmaya. Eliniz alışkın değilse ben kendim çizemem kalp diyorsanız görünmez bantı kesebiliyorsanız kalp deseni oluşturun. Açıkça söylemem gerekirse ben bantı kesmekle uğraşmak istemedim. Çünkü hemen yırtılabiliyor. Kalp deseni oluşturabilen olursa lütfen paylaşın benimle. Helal olsun diyeceğim :) . Benim gibi elinize güveniyorsanız, tırnağımızın ortasına çok büyük olmayacak şekilde kalp çizelim . Sadece kenarlarını oluşturmaya çalışırsanız daha kolay yapacağınızı farkedeceksiniz. Kalbin kenarlarını tamamladıktan sonra içini çok kalın tabaka oluşturmadan dolduralım.
 Son işlemimiz ise her zaman ki gibi şeffaf oje ( transparan oje) sürmek. Bu dayanıklılığını arttıracak ve tırnak dokusunu daha pürüzsüz yapacaktır. 
İşte bitti ! 
Detaylı paylaşımlar :



 
Nasıl yapabildiniz mi sizde :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...