Ribbon Button

13 Eylül 2015 Pazar

Islak Görünümlü Saç // Wet Hair Look



Kanalımda yep yeni bir video ile karşınızdayım. 
Videoda da bahsettiğim üzere bu sıralar yeni bir akım başladı. 
Özellikle hollywood starlarında gördüğümüz bu saç modeli son zamanlarda herkesin favorisi. 
Bende size bu saçı nasıl yapabileceğimizi göstermek istedim. 
Hem pratik hem şık bir model.

Haydi videomu izlemeye başlayın :) 



Kanalıma uğrayıp diğer videolarımıda izleyebilirsiniz. 

Kanalıma bakmak için tık tık

Abone olursanız çok mutlu olurum.

Sevgiler . . .


2 yorum:

  1. güzel bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...