Ribbon Button

14 Ekim 2013 Pazartesi

Flormar Black Dot Deneyimi




Bir oje delisi olarak nerde nasıl bir oje çıkmış olabildiğince takip etmeye çalışıyorum.
Bu Black Dot serisi çıkalı çok uzun zaman oldu. Ben alalı da öyle . . .
Ama oje çekmecelerimden çıkalı daha yeni oldu :)
Oje sürmek için oje çekmecemi karıştırırken aaa ben niye bunu denemedim diyerek hemen kaptım bu serinin iki rengini.
Yüzük parmağıma giri black dot , onun dışındakilerede mavi renk black dot sürdüm.
 
Sizce nasıl olmuş ?
Şunuda söylemeden geçmiyim.
Fotoğrafdaki 2 kat ile sonuç alınmış hali.
 
Bu ojeyi ben sevdim ama çooook sevdim bunu diyemeyeceğim.
Çok nadiren arada sırada sürebilirim. Ama bu serinin farklı renklerini almak istediğimi söyleyemem :)
 
Gelelim bu ojede sevmediğim noktaya:
1 Kat sürdüğümde noktalar belirgin olup oje rengi tam oturmadı. Bu yüzden hoş bir görüntü oluşamadı.
2. katı sürdüğümde oje yapısı düzelsede bu sefer noktalar ojenin içinde kaybolarak yada belirginliği azalarak hoş görünmemeye başladı.
 
Yinede fena değil bence :)
 
Bir diğer kötü yanı zor çıkması !!!
 
Bu tarz ojeleri kolay çıkarma yöntemleri mevcut biliyorum .
Ama ben dik kafalı inatçı biri olduğum için herzamanki oje çıkarma metodumla(sadece aseton) kendime işkence yaptım.
 
Aklıma gelmişken söylemeliyim ki ; simli ve bu tarz ojeleri kolay çıkarma yöntemini en yakın zamanda paylaşacağım.
 
Black Dot serisi işte böyle :)
Siz neler düşünüyorsunuz?
Sizce geçerli bir seri mi ?
 
 
 
 
Gri renkli black dot'ın kodu : BD01
 
Mavi renkli olan şuan yanımda olmadığı için kodunu paylaşamıyorum üzgünüm :(
 
 
Sevgiyle kalın :)
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...