Ribbon Button

10 Eylül 2013 Salı

AŞK Dolu Tırnaklar { Loving Nails Tutorial }



'' LOVE ''
'' AŞK ''

Bu kelimeleri çok seviyorum. Yazılışı okunuşu yaşanışı çok güzel !
Benim gibi nailart sevenlerin dikkatini çekecektir bu aşk dolu tırnaklar. 
Ben çok severek yaptım. Hemde çok kolay. 

Sizde eğer beğendiyseniz ve yapılışını merak ediyorsanız işte buyrun : 


Öncelikle şunu belirtmeliyimki elimde sadece bu fotoğrafım var. O yüzden yapım aşamasını birçok fotoğraf ile gösteremiyorum. Yinede bu fotoğrafdan anlayacağınızı düşünüyorum. 
Yapmak isteyip yapamadığınız aklınıza takılan bir nokta olursa eğer yorumlarda belirtebilirsiniz.
 
Yapılışı:
 İlk yapmamız gereken taban rengimizi belirlemek. 
Benimkisi düz beyaz.
Kuruduktan sonra love yazısındaki harfleri her bir tırnağa ayrı ayrı yazacağız. 
Bunun için ince uçlu siyah oje kullandım. 
İşaret parmağımdan ''L'' harfi ile başlayarak serçe parmağımda ''E'' harfi ile bitirdim.
Sadece elinizi titretmemeye çalışın. Eğer sabırlıysanız hata yaptığınızda tekrar silip daha güzelini yapacaksınızdır bundan eminim. 
Harfleri el yazısı şeklinde yazıp parmaklarımızı aynı hizaya getirdiğimizde harflerin birbirleriyle bağlantılı olmasına dikkat edelim.

Baş parmağıma iki ucu ters yönde bağlantılı olacak şekilde kalp çizdim.
Artık yeteneğinizi konuşturmak size kalmış. 

Fotoğrafa dikkatli bakarak aynısını sizde yapabilirsiniz. 

Son işlemimiz ise yine her zamanki gibi transparan ojeden sürüp pürüzsüzlük sağlamak. 
İşte bu kadar.
Yapmak isteyen herkese şimdiden kolay gelsin .

Beğendiyseniz çok teşekkür ederim :)
 

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...