Ribbon Button

30 Temmuz 2013 Salı

Gratis poşetimde neler var?

Gratise sanırım her hafta 2-3 kez uğruyorum. Benim gibi bayılarak kozmetiğin ojenin içine dalan eminim birçok insan vardır. Ee gratisçilere sesleniyorum ozaman haydi alışverişe devam! Bu sıralar her zamanki gibi oje aldım. Sanırım her hafta en az 7-8 tane oje alıyorum. Bu yüzdende oje rafımı çoğaltmam gerekiyor sanırım. Napalım ojeler benim hayatım ! :) Çook oje tüketmekten doğal olarak asetonda çok tüketiyorum. Vazgeçilmez asetonum parmex' ide gratis poşetime ekledim. Son zamanlarda değişik asetonlar çıkardılar. Aslında asetonda demiyoruz artık. Tırnak temizleyici sünger, mendil , oje çıkarıcı..... bir çok değişik çeşidi var. Aslına bakarsak çevreden duyduğuma göre asetonun verdiği zararları vermeyen oje temizleyiciler varmış. Yakın zamanda keşfe çıkıp birkaç ürünü deneyeceğim ve tabiki bu deneyimimi sizlerlede paylaşmak istiyorum. Şimdilik parmexi bitirelim :) Ojelereee bakarsak eğer Flormar diye çığlık atıyorum her gün :D Yeni glitter serisi süper ! Denemelisiniz kesinlikle. Uzun bir süre türkiyedeki oje markalarında simli oje çeşidi çok azdı. Artık gün geçtikçe artıyor. Bu sevindirici :) Çünkü ben simli ve parlak şeylere bayılıyorummmmmm. Neon serime birde yeşili ekledim. Ve bu senenin favori oje çeşidi mat ojeler ! Bende çoğu rengi var ama flormar bu pembe tonunu yeni eklemiş seriye. Bende kaçırmadım :)
Vee gelelim değişik deneyimlere. . . Takma tırnak reyonunu meraklı gözlerle incelerken birde ne göreyim ''amazing shine'' adlı tırnak süsüne rastladım. Üstelik %50 indirim vardı. Yanlış hatırlamıyorsam 2.5 tl . Yakın bir zamanda bu tırnak süsünü kullanıp sizlerle paylaşacağım :)

Gratis alışverişine devam !
Aradan haftalar geçmeden yine alışveriş yaptım :) Ve aşağıdaki ciciler benim oldu. Fotoğrafda küçük çıksada bu dev pamukla sanırım yaz sonuna kadar idare edebileceğim. Yine oje aldım tabikide :) Pastel'in sarı ojesini ve essence'in nar çiçeği rengindeki bu ojelerini attım çantaya. Gratisden çıktığım gibi doğruuuu flormarın büfesine gittim. Bende olmayan beğendiğim renkleri aldım.

              Biliyormusunuz ? Artık liste yaptım. Elimde olan tüm oje markalarını kodlarıyla beraber bir kağıda yazdım. Bunu yapmamdaki sebep aynı ojeyi farketmeden tekrardan almamak için.
 Çünkü son zamanlarda aynı renkleri almaya başladım. Evde aynı renkden 2-3 adet olan ojelerim var :(Bu fikir gerçekten iyi oldu. Artık çıkarıyorum listemi çantamdan ve bilinçli alışveriş yapıyorum :)Tabi satıcıların şaşırmış yüz ifadelerine de maruz kalmıyor değilim. 
Bunu yaptığımda flormar büfesindeki tatlı bayan okadar ojeniz mi var demişti :D

Gratis poşetimde size anlatmadığım 2 ürün daha var. 1.si essence'in multi effect brush isimli değişik fırçasını aldım. Çok güzel fikirlerim var bu fırçayla. Bana çok yardımcı olacak. 
Şimdilik çok bahsetmek istemiyorum. Çünkü zamanı gelecek ve bu fırçayı yapım aşamasıyla nailart çalışmamla beraber paylaşacağım. 
Biraz sabredelim ;)

2si ise. Reklamın büyüsüne kapılarak ''Elseve extraordinary oil'' isimli mucizevi yağından aldım.
 Bu yağ açıkcası benim kafamı karıştırdı. Ben alırken bakım yağı olarak aldım. 
Okumadım arkasını, içeriğini. Ama bu yağ serum gibiymiş. 
Şampuanlamadan önce, tarama öncesinde ve saçı onarmak için işlem yapılmış saçın sonunda 1-2 damla ile uygulanıyormuş. Ben daha dün kullandım. Gece yatmadan önce saçlarıma sürdüm.
 Kokusuna hayran oldum. Bence bu kokuya sahip bir parfüm çıkarılabilir. 
Kokusu beni çok mutlu etti gece boyunca saçımı kokladım diyebilirim :) Şimdilik pek etkileri hakkında birşey diyemem. Ama hafif bir parlaklık verdi. Onarım ve pürüzsüzlük için biraz daha kullanmam gerek.
 Bu ürünü bitirdikten sonra sizlere tekrar yorumlarımdan bahsedeceğim. 

Şimdilik bunları aldım. Herkese bol alışverişli günler dilerim !!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...