Ribbon Button

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Kar Tanesi Desenli NailArt


     Kışdan kalma bir nailart çalışmamı sizlerle paylaşmak istedim. Yaz mevsiminde böyle bir çalışmayı kaçınız tırnaklarınıza uygularsınız bilemiyorum ama eğer beğendiyseniz aklınızda bulunsun. Denemenizi tavsiye ederim.
    Ben hangi kırmızı tonu kullandım hatırlamıyorum. Ama istediğiniz kırmızı tonu uygulayabilirsiniz.  
    Kar tanelerinin yapılışına gelirsek eğer: 
    Ben bu çalışmayı yaparken yapılış aşamasının fotoğrafını çekmediğim için başka yerde gördüğüm bir fotoğrafı alıntı yaparak sizlerle paylaşmak istiyorum. Böylelikle daha iyi bir şekilde anlamış olursunuz. Beyaz oje için flormarın nailart serisindeki beyazı kullanmanızı tavsiye ederim . Yada herhangi bir markanın ince uçlu beyaz ojesini kullanabilirsiniz. Aslında günümüzde oje malzemesi çeşitleri okadar fazla oldu ki, bir çok markada nail art için özel fırçalar çıktı. Artık kalın uçlu ojelerinizin renklerini bu özel fırçalar yardımıyla ince uçlu halde kullanabilirsiniz. Nasıl mı ? daha detay için çok yakında paylaşacağım . Takipte kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...