Ribbon Button

28 Temmuz 2013 Pazar

Flormar Tırnak Bantları


Bu çalışmayı yapalı baya bir zaman oldu. Fakat blogumu yeni açtığımdan bu çalışmayıda paylaşmak istedim :) Benim severek ve beğenerek yaptığım bir çalışma oldu. Bence tırnaklarda çok şık duruyor. 
Yapımı ise yine çok kolay. NailArt hiç yapmadıysanız eliniz alışkın olmadığından biraz zorlanabilirsiniz. Özellikle çizgilerin kıvrımını yaparken. Fakat bir kaç kez değişik çalışmalar denerseniz elinizin alıştığını, gün geçtikçe çizgilerinizin ve desenlerinizin daha güzel olduğunu farkedeceksiniz ;). 
Burda taban rengimiz mat siyah. Daha önceden bahsettiğim gibi ''moda'' adlı markayı kullandım. 
Yine birçok markanın siyah matını kullanabilirsiniz. Üzerini zebra deseni gibi oluşturdum. Flormarın ince uçlu serisinden gümüş simli ojesiyle değişik kıvrımlar vererek sonuç böyle oldu. 
Umarım beğenmişsinizdir:) .
Flormar ojenin kodu : NA11


Aslında şunu da belirtmeliyim ki ben bu deseni flormarın tırnak bantlarından ilham alarak yaptım. Aşağıdaki resimde bu bahsettiğim bantı kullandım :) Biraz bozulmuş olabilir. Çünkü bu resmi yapıştırdıktan 2 gün sonra çektim. Sizcede iki resimdeki aynı gibi durmuyor mu ? :) 
Ama bence benimkisi daha güzeeeel :D Çünkü flormarın tırnak bantlarını ne kadar çok beğensemde tırnak genişlikleri çok dar. Tırnaklarınıza yapıştırdığınızda yanlarında hafif boşluklar kalabilir. 
Bu yüzden size tavsiyem eğer tırnak bantlarını kullanacaksanız, kullanmadan önce tırnak bantına uyumlu renkte tırnağınıza taban rengi sürün. Kısaca boşlukları kendi ojenizle tamamlayın. 
Eveeet ! Artık seçim size kalmış. Yukarıdaki fotoğrafdaki gibi kendiniz de yapabilirsiniz bu deseni yada aşağıdaki gibi Flormar tırnak bantlarıyla da :)

Bunlarda flormarın bendeki tırnak bantları :) Sürekli kullanıp tekrar tekrar alıyorum . 
Şimdi elimde bulunanlar bunlar. . . Yapılışları çok kolay. Tırnak boyutlarımıza uygun olanı kağıdından çıkarıp tırnağımıza düzgün bir şekilde yapıştırıyoruz ve tırnağımızın ucunda kalan fazlalığı törpü yardımıyla kopartıyoruz.
 İşte bu kadar ! Kuruma derdi yok.


En soldaki aynalı gümüş renginde, en sağdaki de yine aynalı altın renginde. Ortadaki sticker'ın yapılışını aşağıda paylaştım :) 

Aşağıdaki fotoğrafda ben taban rengi olarak : Pastel/23(saks mavisi) kullandım.  
Nasıl olmuş sizce ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...