Ribbon Button

27 Temmuz 2013 Cumartesi

NAİLART İLK ÇALIŞMALARIM


Çoook eskilerden ... İlk yaptığım nailart çalışmalarımdan :) Yapımı çok kolay olmuştu. Sanırım 5 dk bile sürmemişti sadece kuruması 3dk almıştı. Mat siyah oje ve simli nail art ince uçlu oje biraraya gelince gerçekten sonuç güzel oldu. Denemenizi tavsiye ederim . Ben mat siyah da '' Moda'' adlı markayı tercih ettim. Şişesi miniminnacık ve kıvamıda çok hoş. O zamanlar nerden aldığımı hatırlamıyorum ama her türlü siyah mat ojeyle deniyebilirsiniz. Veee son olarak her zaman bayılarak her rengini kullandığım marka olan ''Flormar'' . Nailart serisi bir harika gerçekten. İnce uç sayesinde birçok desen yapabilirsiniz. 
 Flormarın altın renkli simli ojenin kodu : NA10 


İkincisinde yine flormar'ın nailart serisinden altın renk simli ojesini kullandım. Yatay çizgileri çizmek çoook kolay oldu. Bu çalışmada yine en pratiklerden. Evden çıkmanıza 10 dk kala yapabilirsiniz. Tek sorun kuruması oluyor . Ama artık heryerde oje kurutucu spreyler yada oje kurutucu cilalar var . Ve sonuç gerçekten işe yarıyor. Ben kullandım. Flormarın oje kurutucu spreyini deniyebilirsiniz. Parmakları biraz buz gibi yapıyor. Ama içeriğindeki limon tırnaklarınızı beslerken hızlı birşekilde kurumasınada sebep oluyor. Şimdilik flormarınkini kullandım. Onuda yakın bir zaman içerisinde sizinle paylaşacağım.


Üçüncü paylaştığım resimdeki çalışmamı yapalı çok olsada yine beğendiğim çalışmalarımdan. Sevimli ve şirin diye adlandırabiliriz ama dimi ? :) Fiyonk deseni tırnaklarda artık çok kullanılmaya başlandı. Kalın, ince, küçük, büyük birçok değişik fiyonk deseni tırnaklarınıza yapabilirsiniz. Ben şimdilik böyle bir fiyonk yapmak istedim :)  Oje kodlarına gelirsek eğer.
 Kullandıklarım : flormar/NA04(fuşya ince uç), goldenrose/116(şirinler mavisi :) yine ince uç) , flormar/305(taban rengi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...